کد خبر : 130311
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 - 12:58
-

تیم های بزرگ در پلی آف چطور در دام تیم های ضعیف تر نیفتند؟

تیم های بزرگ در پلی آف چطور در دام تیم های ضعیف تر نیفتند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیروز از ناصر صالح مربی و مدرس فوتسال پرسیدیم که تیم های ضعیف تر در پلی آف برای غلبه بر تیم های قوی تر چه ترتیبی اتخاذ کنند و با چه شیوه ای به میدان بروند تا شانس پیروزی داشته باشند.امروز به سراغ شهاب سفالمنش مدرس و مربی جوان فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیروز از ناصر صالح مربی و مدرس فوتسال پرسیدیم که تیم های ضعیف تر در پلی آف برای غلبه بر تیم های قوی تر چه ترتیبی اتخاذ کنند و با چه شیوه ای به میدان بروند تا شانس پیروزی داشته باشند.امروز به سراغ شهاب سفالمنش مدرس و مربی جوان فوتسال رفتیم تا این سوال را مطرح کنیم که تیم های قوی تر چه باید بکنند تا در پلی آف در تله تیمهای ضعیف تر نیفتاده و بازی را واگذار نکنند. سفالمنش در این خصوص گفت: پلی آف شرایط خاص خودش را دارد و لیگ در سمتی دیگر هست. فاکتورهای موفقیت در پلی آف با لیگ تفاوت دارد و به نظرم مسئله مهم مسائل روانی است.در طول لیگ تیم ها آبدیده شده،تجریه کسب کرده و بازی های متعدد لیگ برای آنها بازی تدارکاتی محسوب می شود.پلی آف جایی است که بازیکنان باید خودشان را نشان بدهند.تیم هایی مثل گیتی پسند و مس که ملی پوش بیشتری دارند این پوئن را دارند که تجربه بازی های اینگونه و در شرایط سخت را دارند و این تجربه به آنها کمک می کند. البته در این میان بار روانی بیشتری هم روی این بازیکنان هست.تیم هایی که انتظاری از آنها از آنها نمی رود الان شانس قهرمانی دارند و شاید اتفاق خوبی برای آنها بیفتد و اگر هم نیفتد چیزی از دست نمی دهند. از طرفی انگیزه بازیکن های جوان مقابل تیم های بزرگ بیشتر است.

سفال منش ادامه داد: اگر من به عنوان سرمربی یکی از چهار تیم بالای جدول بودم در پلی آف سعی می کردم همه جوانب را در نظر بگیرم.اولین مورد اط منظر روانی تیم را آماده کنیم.مورد دوم اجرای برنامه های تاکتیکی و مورد آخر هم نحوه مدیریت کردن جریان بازی است.این سه فاکتور می تواند تیم را به سمت قهرمانی بفرستد.اینکه اگر گل خوردیم چه کنیم،چطور برنامه های تاکتیکی را اجرا کنیم و نحوه مدیریت سرمربی و نیمکت در تعویض ها، بروز حواشی و بحث تماشاگر ها چطور خواهد بود.در کنار این از منظر فردی هم تجربه بازیکنان می تواند تیم را به فینال برساند ودر جمیع جهات پلی آف جایی هست که در آن با یک باخت و یک اشتباه منجر به شکست و از دست دادن قهرمانی می شود. روی کاغذ شانس تیم هایی مثل گیتی پسند و مس بیش از بقیه است اما با درصد کم احتمال اتفاقات دیگر هم وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

مگه کسى به تو توى لیگ برتر ایران تیم میده که میگى اگر مربى چهار تیم بالاى !!! جدول بودم؟؟!!

ناشناس سه شنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

بازیها حذفی شده همه گرگ شدن خیلی خطرناکه حسن

علی چهارشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۰۵

آقای سفال منش تو چه سطحی فوتسال بازی کردند؟پست تخصصی ایشون در زمان بازی چی بوده؟
گلر بودن ؟

نام چهارشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

سفال منش در سطح مدارس ابتدایى هم بازى نکرده حالا چجورى کارشناس فوتسال شده خدا میدونه؟؟؟!!!

علی جمعه , ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱:۲۵

واقعا؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔😲😲😲😲😲😲😲