کد خبر : 130319
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 بهمن 1397 - 10:04
-

تیم ملی همچنان بدون سرمربی؛ ۱۸ و ۱۹ اسفند دیدار بانوان با روسیه

تیم ملی همچنان بدون سرمربی؛ ۱۸ و ۱۹ اسفند دیدار بانوان با روسیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تاریخ مسابقات سالانه فوتسال بانوان ایران مقابل روسیه مشخص شد و کمیته فنی همچنان در حال بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هستند. تاخیر چند ماهه فدراسیون فوتبال در معرفی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان به تیتر هفته‌های اخیر رسانه‌ها تبدیل شده است. نادره درودیان دبیر بخش بانوان فدراسیون فوتبال درباره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تاریخ مسابقات سالانه فوتسال بانوان ایران مقابل روسیه مشخص شد و کمیته فنی همچنان در حال بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هستند.

تاخیر چند ماهه فدراسیون فوتبال در معرفی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان به تیتر هفته‌های اخیر رسانه‌ها تبدیل شده است.

نادره درودیان دبیر بخش بانوان فدراسیون فوتبال درباره این تاخیر توضیح می‌دهد که تغییرات در سطوح مدیریت فدراسیون فوتبال و بخش فوتسال باعث شده است که انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان به تاخیر بیفتد و مشکل خاصی وجود ندارد.

درودیان هفته آینده را به عنوان زمان معرفی جانشین شهرزاد مظفر سرمربی سابق تیم ملی وعده می‌دهد و درباره برنامه‌های تیم ملی فوتسال می‌گوید:​ «فعلا برنامه ریزی برای مسابقات دوستانه با روسیه در ۱۷ و ۱۸ اسفند انجام شده است و با روس‌ها نیز هماهنگ کرده ایم. مگر اینکه بعدا تغییری در برنامه‌ها ایجاد شود.»

تیم ملی فوتسال بانوان امسال به قهرمانی آسیا رسید و بعد از چند ماه تاخیر در مذاکره با شهرزاد مظفر،​ شانس ادامه همکاری با این مربی را از دست داد.مظفر قراردادی با فدراسیون کویت برای راه اندازی لیگ بانوان و تیم ملی فوتسال در این کشور بسته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.