کد خبر : 130332
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 بهمن 1397 - 10:39
-

جهانچی :از بودجه ۱۷۰ میلیونی ۲۰درصد آن پرداخت شد!

جهانچی :از بودجه  ۱۷۰ میلیونی ۲۰درصد آن پرداخت شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معصومه جهانچی سرمربی شهرداری رشت اظهار داشت: قبول دارم که تیم شهرداری رشت در لیگ برتر فوتسال بانوان می توانست بهتر ظاهر شود اما در نیم فصل اتفاقاتی رخ داد که دچار مشکلاتی شدیم. در نیم فصل نخست تیم خوبی داشتیم اما در دور برگشت لیگ، تیم دچار مشکل بدنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معصومه جهانچی سرمربی شهرداری رشت اظهار داشت: قبول دارم که تیم شهرداری رشت در لیگ برتر فوتسال بانوان می توانست بهتر ظاهر شود اما در نیم فصل اتفاقاتی رخ داد که دچار مشکلاتی شدیم. در نیم فصل نخست تیم خوبی داشتیم اما در دور برگشت لیگ، تیم دچار مشکل بدنی شد و انرژی تیم تخلیه شده بود و این با موضوع شروع دیرهنگام تمرینات ما پیش از آغاز فصل ارتباط مستقیم داشت.

او در مورد افت شهرداری رشت اضافه کرد: در نیم فصل تارا جانی نژاد را از دست دادیم. او به دلیل مصدومیت سخت سال گذشته و عمل جراحی روی پایش آمادگی لازم را نداشت و در نیم فصل درخواست جدایی کرد. ۲ بازیکن در نیم فصل از دست دادیم و تنها صابره رحمانی را جذب کردیم.

سرمربی شهرداری رشت عنوان کرد: تیم هایی که به پلی آف صعود کردند هزینه کرده اند و قراردادهای خوبی دارند. آن ها با تیمی مثل شهرداری رشت قابل قیاس نیستند. هدف ما پیش از آغاز فصل این بود که با این داشته های مالی، در لیگ بمانیم. قطعا با بودجه بهتر می توانیم جاه طلبی های بیشتری داشته باشیم.

جهانچی گفت: بودجه قراردادهای تیم شهرداری رشت حدود ۱۷۰ میلیون تومان است که ۲۰ درصد آن پرداخت شده است. همین موضوع در کاهش انگیزه های تیم اثر مستقیمی داشت. می دانیم که شرایط اقتصادی مناسب نیست اما یک مدیر عامل فوتبالی در این باشگاه حضور دارد و من امیدوارم در بهمن ماه قرارداد بازیکنان پرداخت شود و برنامه ریزی بهتری برای فصل آینده داشته باشیم.
منبع:ورزش زنان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.