کد خبر : 130320
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 بهمن 1397 - 11:15
دسته‌بندی نشده
-

حمایت شهرداری مشهد برای قهرمانی فرش آرا

حمایت شهرداری مشهد برای قهرمانی فرش آرا
شهردار مشهد در دیداری که با اعضای تیم فوتسال فرش‌آرا داشت ضمن تقدیر از زحمات مجموعه تیم فوتسال فرش‌آرا در فصل جاری بر حمایت بیشتر از آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا کلایی شهردار مشهد در دیداری که با اعضای تیم فوتسال فرش‌آرا داشت ضمن تقدیر از زحمات مجموعه تیم فوتسال فرش‌آرا در فصل جاری بر حمایت بیشتر از آن تاکید کرد.

در این مراسم که در محل تالار‌ کوهسنگی مشهد برگزار شد علاوه بر شهردار مشهد و اعضای باشگاه فوتسال فرش‌آرا، احسان اصولی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و هادی بختیاری معاونت فرهنگی شهرداری مشهد حضور داشتند.

کلایی گفت: حضور فرش‌آرا در این جایگاه اتفاق خوبی است چون فرش‌آرا با یک تیم جوان و همدل توانسته به این موفقیت برسد.

وی ادامه داد:فرش آرا یک‌ تیم است که مدیران آن در این شرایط اقتصادی علاوه بر حضور در بخش صنعت در ورزش هم فعالیت می‌کنند که این قابل تقدیر است، بازی‌های فرش‌آرا را دنبال می‌کنم و یکی از نکات مثبت فرش‌آرا این است که به معنای واقعی تیم هستند و حتی با مصدوم شدن چند مهره نفرات جایگزین توانستند روند خوب را ادامه دهند.

شهردار مشهد افزود: در مرحله پلی آف هم باید حمایت‌ها از فرش‌آرا ادامه داشته باشد تا بتوانیم حتی به قهرمانی برسیم عنوانی که شاید کسب آن در این فصل محقق نشود اما یکی از خصلت‌های ما این است که اگر کاری را شروع کردیم باید آن را تمام کنیم، امیدوارم روزی برای جشن قهرمانی فرش‌آرا کنار هم باشیم.

در پایان این مراسم از طرف شهرداری مشهد به بازیکنان فرش‌آرا پاداش نقدی اهدا شد و به گفته کلایی این پاداش در صورت پیروزی مقابل سوهان محمد قم دو برابر می‌شود.

از طرف باشگاه فرش‌آرا لباس این تیم که روی آن امضاء اعضای تیم وجود داشت به شهردار مشهد تقدیم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.