کد خبر : 130336
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 بهمن 1397 - 11:13
-

صبوری :در مرحله پلی آف همه تیم‌ها خطرناک هستند/در بازی رفت و برگشت فرش آرا را شکست داده‌ایم

صبوری :در مرحله پلی آف همه تیم‌ها خطرناک هستند/در بازی رفت و برگشت فرش آرا را شکست داده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با ابراز امیدواری به صعود تیمش از مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال گفت: در مرحله پلی آف لیگ فوتسال همه تیم‌ها خطرناک هستند. حسین صبوری اظهار داشت: در آغاز مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال باید روز جمعه در مشهد با فرش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با ابراز امیدواری به صعود تیمش از مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال گفت: در مرحله پلی آف لیگ فوتسال همه تیم‌ها خطرناک هستند.

حسین صبوری اظهار داشت: در آغاز مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال باید روز جمعه در مشهد با فرش آرا روبرو شویم و این تیم یکی از تیم‌های باکیفیت لیگ برتر است و تیمی که رتبه سوم لیگ را به دست آورده قاعدتاً تیم قدرتمند و منسجمی است و پیش بینی یک بازی دشوار و نزدیک را در مشهد داریم.

وی افزود: خبر خوش برای تیم ما و هواداران قمی این است که بازیکن محرومی در این بازی نداریم و همه نفرات در خدمت تیم هستند و با ترکیب کاملی به مشهد می‌رویم. طی هفته اخیر تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و امیدوارم در مشهد بتوانیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم و تماشاگران مشهدی نیز از دیدن این بازی بین دو تیم خوب لیگ لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: در پلی آف، بازی اول مهم و سرنوشت ساز است و امیدوارم بتوانیم در مشهد پیروز میدان باشیم. در مورد صعود به هیچ وجه ناامید نیستیم. ما در جریان لیگ، هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت فرش آرا را شکست داده‌ایم اما واضح است که پلی آف شرایط خاص خود را دارد.

صبوری بیان داشت: فرش آرا تیمی است که هفته به هفته بهتر شده و پیشرفت کرده است. خصوصیت مرحله پلی آف این است که همه تیم‌ها در آن خطرناک هستند و هیچ تیمی در آن مطلقاً قوی و ضعیف و از پیش برنده یا بازنده نیست. از بازیکنانم می‌خواهم که با حفظ آرامش و تمرکز کافی در این بازی تا آخرین ثانیه بازی بجنگند.

گفتنی است در مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال تیم‌ها در ۳ بازی باید با هم روبرو شوند که برنده ۲ بازی از ۳ بازی به نیمه نهایی صعود می‌کند و میزبان بازی‌های اول و سوم تیمی است که در جدول لیگ در رده بالاتری قرار گرفته است. همچنین این بازی‌ها مساوی ندارد و هر بازی در صورت تساوی به وقت اضافه و پنالتی کشیده می‌شود و در نتیجه گل‌های زده در خانه حریف در این مرحله اهمیتی نخواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.