کد خبر : 130412
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 - 19:05
-

سوهانی به تلخی محمد سیما برای فرش‌آرا/ جادوگر قمی‌ها دست به قلم شد/ تبدیل سالن بهشتی به خانه سالمندان!

سوهانی به تلخی محمد سیما برای فرش‌آرا/ جادوگر قمی‌ها دست به قلم شد/ تبدیل سالن بهشتی به خانه سالمندان!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از مشهد، دیدار تیم های فرش آرای مشهد و سوهان محمد سیما از سری مسابقات مرحله اول پلی اف لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد. جایگاه ویژه سالن بهشتی در این بازی میزبان میهمانان زیادی بود که از محمد ناظم الشریعه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از مشهد، دیدار تیم های فرش آرای مشهد و سوهان محمد سیما از سری مسابقات مرحله اول پلی اف لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.
جایگاه ویژه سالن بهشتی در این بازی میزبان میهمانان زیادی بود که از محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال می توان به عنوان یکی از چهره های مهم این دیدار نام برد.
در این مسابقه علاوه بر ناظم الشریعه کاظم سلیمانی و علی کفاشیان نیز حضور داشتند و در کنار یکدیگر نشسته بودند تا با توجه به قانون بازنشستگی برخی از حاضرین در سالن، بتوان بهشتی را به خانه سالمندان تشبیه کرد.
نیمه اول این بازی در حالی به اتمام رسید که شاگردان حسن زاده برتری نسبی بر حریف خود داشتند اما موفق به زدن گل در نیمه ی اول نشدند تا با نتیجه مساوی به رختکن بروند.
با شروع نیمه دوم این تیم محمد سیما بود که چند مرتبه حملاتی را بر روی دروازه فرش ارا انجام دادند اما با درخشش مسعود محمدی توپ از خط دروازه عبور نکرد.
در دقایق پایانی بازی مشهدی ها که از حمایت دوهزار نفری هوادارانش بهرمند بود کنترل بازی را در اختیار گرفته بود اما در یک غافلگیری ناصر اطمینان گل اول بازی را به ثمر رساند.
پس از این گل فرش آرایی ها روی به پاورپلی آوردند اما عملکرد ضعیف آنها در بازی پنج نفره باعث شد که حتی چند بار دیگر هم دروازه‌شان تهدید شود.
این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا سوهان محمد سیما طعم تلخی در کام مشهدی ها به‌جای بگذارد.
پس از پایان این دیدار هواداران و برخی از افراد حاضر در سالن به دعانویسی و حرکات عجیب گلر تیم محمد سیمای قم اعتراض داشتند و معتقد بودند این بازیکن اسیر خرافات و جادوگری شده است.
باید در ادامه ببینیم چه اتفاقات و پیگیری هایی در خصوص مطرح شدن اینگونه شائبه‌ها انجام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهانی جمعه , ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

واقعا متاسفم واسه باشگاه سپاهان که اینجوری میخان خودشونا گنده کنند با فحاشی به پرسپولیس پرسپولیس را گنده میکنند اسم پرسپولیس را همه جا میارند.اصلا شخصیت سپاهان را میبرند زیر سوال چون فقط میان واسه فحاشی چهارتا ادم مست میان سیگار داخل سالن میکشند شعار میدند فقط واسه اینکه خودشونا نشون بدهند.ولله خجالت اوره.اگه واسه کمک به گیتی پسند میان که نباید آبرو سپاهانو ببرند.گور بابای پرسپولیس اه.اصن همه میگن عقده دارن هوادارای سپاهان