کد خبر : 130409
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 - 18:34
-

فریادهای «لک» بر سر بازیکنانش/ عذرخواهی بازیکن مقاومت از هوادار گیتی‌پسند/ شعار هواداران سپاهان علیه پرسپولیس در بازی فوتسال!

فریادهای «لک» بر سر بازیکنانش/ عذرخواهی بازیکن مقاومت از هوادار گیتی‌پسند/ شعار هواداران سپاهان علیه پرسپولیس در بازی فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در قالب هفته اول مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور، گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۶ امروز در سالن پیروزی میزبان تیم مقاومت البرز بود. اسماعیل کمربسته، سجاد فتحی، حسین امیری و مسعود شفیعی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. برای گیتی‌پسند سپهر محمدی، محمد شجری، سعید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در قالب هفته اول مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور، گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۶ امروز در سالن پیروزی میزبان تیم مقاومت البرز بود.

اسماعیل کمربسته، سجاد فتحی، حسین امیری و مسعود شفیعی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

برای گیتی‌پسند سپهر محمدی، محمد شجری، سعید احمدعباسی، مهران عالیقدر، محمد کشارز، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید افشاری، پاتریک بلو، محمدحسین درخشانی و علی‌رضا جوان به میدان رفتند.

علی رحیمی، پوریا لهراسبی‌فرد، احسان سهیلی‌مقدم، علی‌رضا محمودی، علی‌رضا ابولقاسمی‌فرد، فرشاد حامدیان، محسن باغیشنی، محسن محمدزاده، سعید سروری، حمزه کدخدایی، علی خدادادی و فرشاد کلاه کج ترکیب مقاومت البرز را برای مصاف با گیتی‌پسند تشکیل دادند.

حواشی:

*هواداران گیتی‌پسند استقبال خوبی از این بازی به‌عمل آوردند.

*این دیدار از شبکه اصفهان به صورت مستقیم پخش شد.

*تعداد عوامل نیروی انتظامی حاضر در سالن مطلوب بوده و هواداران گیتی‌پسند با نظم خاصی وارد سالن می‌شدند.

* علی‌رضا نصر، نائب رئیس شورای شهر اصفهان از با حضور در سالن پیروزی، از نزدیک تماشاگر این دیدار بود

*نزدیک به ۵۰ نفر از هواداران تیم سپاهان با در دست داشتن پرچم این باشگاه برای حمایت از تیم گیتی‌پسند در سالن پیروزی حضور داشتند.

*تمامی عوامل فنی دو تیم برعکس دیدار‌های گذشته، با آی دی کارت وارد زمین شدند؛ ناظر این دیدار در هنگام ورود دو تیم آی دی کارت‌های عوامل فنی دو تیم را بررسی کرد.

*بازیکنان دوتیم با درست داشتن شاخه گل وارد زمین شدند؛ بازیکنان گیتی‌پسند پس از اتمام مراسم پیش از بازی گل‌ها را به سمت هواداران خود پرتاب کردند.

*این دیدار با ۱۰ دقیقه تأخیر آغاز شد؛ ناظر این دیدار تا رفع ایراداتی همچون فاصله گرفتن هواداران و خبرنگاران از نیمکت دوتیم دستور آغاز بازی را صادر نکرد.

*با گذشت بیست دقیقه از آغاز بازی، نیمه از ورزشگاه پیروزی توسط هواداران گیتی‌پسند تکمیل شد.

*تیم گیتی‌پسند اواسط نیمه نخست این دیدار درخواست تایم استراحت کرد؛ لک در زمان استراحت بشدت از عملکرد بازیکنان تیم خود ناراضی بود و اعلام کرد که اگر ادامه بازی به همین شکل باشد کار آن ها در کرج بسیار سخت است.

*رضا لک در اواخر نیمه نخست این دیدار به شدت از عملکرد بازیکنان خود ناراضی بود و با فریاد های پیاپی قصد شوک دادن به تیم خود را داشت.

*سرمربیان دو تیم از اواسط نیمه اول این دیدار بازی را ایستاده و از کنار خط نظاره‌گر بودند.

*هواداران گیتی‌پسند با شعار‌های پیاپی به شدت تیم خود را در نیمه اول تشویق کردند.

*در بین دو نیمه هواداران سپاهانی حاضر در ورزشگاه تیم سپاهان را تشویق کردند و شعار‌هایی را علیه تیم پرسپولیس سر دادند، هواداران گیتی‌پسند نیز که از شعار‌های سپاهانی‌ها ناراضی بودند با سر دادن شعار‌های باعث ایجاد دودستگی در سکوهای پیروزی شدند.

*ناظر بازی با آغاز نیمه دوم، در نقطه کرنر مقابل هواداران گیتی‌پسند ایستاده و بازی را نظاره‌گر است.

*در ادامه سنت شکنی ناظر این بازی، وی در کنار خط زمین قدم زنان بازی را مشاهده می‌کرد.

*در صحنه‌ای یکی از بازیکنان مقاومت در هنگام توپ‌ربایی مجبور به شوت توپ به سمت هواداران گیتی‌پسند شد، در این هنگام توپ به صورت یکی از هواداران گیتی‌پسند برخورد کرد؛ بازیکن مقاومت بلافاصله از هواداران گیتی‌پسند عذر خواهی کرد و هواداران گیتی‌پسند نیز وی را تشویق کردند.

*تیم مقاومت البرز از دقیقه ۳۵ بازی دست به سیستم پاورپلی زد.

شرح بازی:

دقایق ابتدای این دیدار را شاگردان لک مدیریت کردند، بازیکنان گیتی‌پسند با مدیریت توپ و زمین و با پاس کوتاه قصد باز کردند دروازه حریف را داشتند اما با درخشش مدافعین مقاومت گلی به ثمر نرسید؛ در ادامه روند بازی حملات مقاومت نیز آغاز شد و بازیکنان این تیم با ضد حمله سریع قصد باز کردن دروازه محمدی را داشتند اما موفق نبودند و بازی بدون گل دنبال شد.

اواسط نیمه نخست، دوتیم بر روی مدیریت بازی متمرکز شدند، میزبان و میهمان برای راه یافت به دروازه حریف به دنبال کنترل توپ بودند که سهم گیتی‌پسند از مدیریت بازی بیشتر بود؛ در ادامه بازی حملات مقاومت افزایش یافت، بازیکنان جوان البرز با حملات سرعتی به صورت پیاپی به دروازه گیتی‌پسند نزدیک شدند و چندین کرنر نیز به دست آوردند اما درخشش مدافعین گیتی‌پسند گلی به ثمر نرسید.

در ادامه روند بازی بازیکنان مقاومت به طور کلی مدیریت توپ و میدان را در دست گرفتند و با پاس کاری در زمین گیتی‌پسند قصد گل‌زنی را داشتند، تا اواخر نیمه نخست این دیدار سهم حملات مقاومت بیشتر از گیتی‌پسند بود و همین موضوع باعث مضطرب شدن نیمکت گیتی‌پسند بود.

حساس ترین موقعیت نیمه اول این دیدار برای گیتی‌پسند توسط عالیقدر از دست رفت، عالقیدر با توپ ربایی موقعیت تک به تک خوبی را با دروازبان مقاومت به دست آورد اما با بی دقتی این بازیکن توپ راهی کرنر شد؛ در دقایق انتهای بازی به طرز عجیبی روحیه به میان بازیکنان گیتی‌پسند بازگشت، شاگردان لک با حملات سریع توسط جاوید به گل اول تیم خود در این بازی دست یافتند تا مقداری فشار بازی را از روی خود بردارند.

بلافاصله پس از شروع مجدد بازی مهدی جاوید با یک توپ‌ربایی سریع دومین گل خود را به ثمر رساند تا گیتی‌پسند تبدیل به همان گیتی‌پسند بازی های قبلی تبدیل شود؛ در ثانیه پایانی نیمه نخست شاگردان لک دست از حملات خود برنداشتند تا در آخر، شجری سومین گل تیم خود را با یک شوت محکم به ثمر برساند و نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود میزبان پایان یابد.

 با آغاز نیمه دوم این دیدار حملات دو تیم جان دوباره‌ای گرفت؛ مقاومت البرز برای کاهش اختلاف و گیتی‌پسندی‌ها برای افزایش تعداد گل خود حملات متعددی را بر روی دروازه یکدیگر انجام دادند، در این چند موقعیت نیز نصیب دوتیم شد که با بی‌دقتی بازیکنان هر دو دروازه بسته ماند.

در ادامه بازی توپ در میانه میدان توسط بازیکنان دوتیم دست به دست شد در چند صحنه دوت یم توپ‌ربایی نیز انجام دادند اما هیچکدام موفق به گل‌زنی نشدند؛ شاگردان لک در اواسط نیمه دوم این بازی این مجدداً همچون نیمه نخست برتری خود را نسبت به حریف از دست داده بودند اما مهدی جاوید با یک توپ ربایی و شوت از جناحین برای گیتی‌پسند مجدداً گلزنی کرد تا رویحه هم‌تیمی های خود را افزایش دهد.

اواخر نیمه دوم بازیکنان گیتی‌پسند با یک ضد حمله سریع خود را به محوطه جریمه مقاومت رسانند و در نهایت احمد عباسی با یک شوت کات دار پنچمین گل تیم خود در این دیدار را وارد دروازه مقاومت کرد؛ پس از شروع مجدد بازی بازیکنان گیتی‌پسند با پاس‌های کوتاه وارد محوطه جریمه مقاومت شدند و مجدداً احمدعباسی برای گیتی‌پسند گلزنی کرد تا نتیجه بازی شش بر صفر به سود تیم میزبان رقم بخورد.

اواخر این دیدار و از دقیقه ۳۵ تیم مقاومت برای کاهش اختلاف گل این دیدار دست به سیتم پاورپلی زد؛ بازیکنان مقاومت به خوبی بازی را در دست داشتند و فشار زیادی را بر روی بازیکنان گیتی‌پسند تحمیل کردند در نهایت تواستند توسط ابولقاسمی‌فرد به اول گب خود در این دیدار دست یابند.

گل‌ها: برای گیتی‌پسند مهدی جاوید دقیقه ۱۷و۱۸ و ۳۰،  محمد شجری دقیقه ۱۹، سعید احمدعباسی دقیقه ۳۳ و ۳۴،

برای مقاومت علی‌رضا ابولقاسمی فرد دقیقه ۳۸

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.