کد خبر : 130458
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 - 12:10
-

اسماعیل‌پور: یکبار دیگر ما را در تبریز خواهید دید/اشتباهات داور در اعلام کرنر سبب به ثمر رسیدن ۲ گل مس شد

اسماعیل‌پور: یکبار دیگر ما را در تبریز خواهید دید/اشتباهات داور در اعلام کرنر سبب به ثمر رسیدن ۲ گل مس شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدعلی اسماعیل‌پور، سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس از شکست شش-یک تیمش در هفته اول از مرحله نخست دور پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: بازی با مس سونگون تا زمانی که اشتباهات داوری در جریان بازی تأثیر نگذاشته بود، خوب بود. وی افزود: بازی‌ها در سطح پلی‌آف برگزار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدعلی اسماعیل‌پور، سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس از شکست شش-یک تیمش در هفته اول از مرحله نخست دور پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: بازی با مس سونگون تا زمانی که اشتباهات داوری در جریان بازی تأثیر نگذاشته بود، خوب بود.

وی افزود: بازی‌ها در سطح پلی‌آف برگزار می‌شود و بازی‌های حذفی حساسیت خاص خودش را دارد. مس سونگون تیمی خوب و با شخصیت است که این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم و هدف من کم‌رنگ کردن برد این تیم نیست.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری ادامه داد: این نتیجه حق بازیکنان من نبود. در ۳ گل اول صد درصد تیم داوری مقصر بودند. بعد از ۳ گل نخست، چون دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتیم با سیستم ۵ نفره بازی کرده و ۳ گل دیگر نیز دریافت کردیم. عصبانیت ما از این است که چرا داور به راحتی از صحنه‌های مختلف عبور می‌کرد. در پشت محوطه جریمه بازیکن من را در شرایط تک‌به‌تک زده‌اند و بازیکن حریف باید اخراج می‌شد اما داور بازی حتی خطا هم اعلام نکرد و این توپ در برگشت وارد دروازه ما شد.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه اشتباهات داور در اعلام کرنر سبب به ثمر رسیدن ۲ گل مس شد، خاطرنشان کرد: دو گل اول مس از روی ارسال کرنر به ثمر رسید اما خدا را شاهد می‌گیرم که توپ‌ها کرنر نشده بود. اشتباه داور باعث شد بازیکن من اخطار گرفته و توپ وارد دروازه ما شود.

وی افزود: بازی می‌توانست خیلی زیباتر از چیزی که دیدیم باشد. اختلاف ما و مس ۵ گل نبود با این حال به حریف تبریک می‌گویم. مطمئن باشید در ساری به این راحتی بازنده نیستیم و بازی خوبی ارائه خواهیم کرد تا از مس سونگون امتیاز بگیریم.

سرمربی شهروند ساری در رابطه با اینکه تیمش در اواخر بازی دوباره با سیستم ۴ نفره بازی کرد، اظهار داشت: متأسفانه بازیکن توپ پخش‌کن ما به علت مصدومیت از زمین خارج شد و چند مصدوم دیگر هم داشتیم به همین دلیل شیرازه دفاعی ما از هم پاشید. با توجه به اینکه پاس‌های اشتباهاتمان بیشتر شد، دوباره با سیستم ۴ نفره بازی کردیم و توانستیم روی دروازه حریف هم خلق موقعیت کنیم اما وقتی اختلاف گل بیشتر شد، انگیزه بازیکنان هم کاهش پیدا کرد. شاید بازیکنان هم انرژی‌شان را حفظ کردند تا در هفته آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

اسماعیل‌پور در رابطه با برگزاری دور پلی‌آف در لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: قطعاً تیم‌هایی مثل ما از برگزاری مرحله پلی‌آف استقبال می‌کنند چرا که در رتبه‌های چهارم تا هشتم جدول رقابت خیلی خوب بوده و این می‌تواند به زیبایی رقابت‌ها بیافزاید.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری ادامه داد: فکر می‌کنم باید کمی زیرساخت‌ها در نظر گرفته شود. لیگ برتر تمام شد و ای کاش کمی استراحت کرده و وارد دور پلی‌آف می‌شدیم. فشار روی تیم‌هایی مثل ما که از کمبود بازیکن رنج می‌برند، زیاد است. تیم‌هایی مانند مس سونگون و گیتی پسند شرایط اقتصادی خوبی دارند و حتی مس در بازی با ما از بازیکن برزیلی خود رونمایی کرد. اما این شرایط برای ما سخت است.

وی افزود: قطعاً موافق برگزاری مرحله پلی‌آف هستیم اما باید یک سری زیرساخت‌ها آماده شود. حتی می‌توان در بحث داوری کارگاه‌های مفیدی برگزار کرد. البته نه اینکه یکی دو روز کلاس تئوری برگزار شود. باید زیرساخت‌ها آماده شده و داورانی که از نظر روحی و جسمانی آمادگی لازم را دارند در بازی‌ها قضاوت کنند. مطمئن باشید مرحله پلی‌آف می‌تواند به پیشرفت فوتسال و پویایی لیگ کمک کند.

اسماعیل‌پور در رابطه با اینکه آیا کار این دو تیم در ساری تمام می‌شود یا شاهد برگزاری دیدار سوم در تبریز خواهیم بود گفت: قطعاً بازی سوم ما در تبریز برگزار خواهد شد و قول می‌دهم که شما یک‌بار دیگر من را در تبریز خواهید دید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... شنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

اره راست میگی شما
قبلا هم گفته بودی ساری سوم میشه 😂🤣
برو دعا کن همون نیم فصل اول نرفتند بازیکنات وگرنه الان لیگ ۱ بودی