کد خبر : 130466
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 - 12:14
-

تقی زاده: با حمایت هواداران قهرمانی را تکرار می‌کنیم

تقی زاده: با حمایت هواداران قهرمانی را تکرار می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون پس از پیروزی مقابل شهروند ساری گفت: با حمایت هواداران می‌توانیم در بازی‌های آتی نیز به پیروزی رسیده و قهرمانی را تکرار کنیم. سعید تقی زاده، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون پس از برتری شش – یک تیمش در دیدار با شهروند ساری در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون پس از پیروزی مقابل شهروند ساری گفت: با حمایت هواداران می‌توانیم در بازی‌های آتی نیز به پیروزی رسیده و قهرمانی را تکرار کنیم.

سعید تقی زاده، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون پس از برتری شش – یک تیمش در دیدار با شهروند ساری در هفته اول از مرحله نخست دور پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: بازی خوبی مقابل شهروند ساری ارائه کردیم و توانستیم این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در اوایل این بازی استرس داشتیم و بد شروع کردیم اما در نیمه دوم فوق‌العاده بودیم و روند رو به رشدی داشتیم. امیدوارم بازی بعدی مقابل شهروند در ساری را نیز با برد پشت سر گذاشته و به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم.

تقی زاده در رابطه با حمایت هواداران از تیمش گفت: اگر هواداران در کنار ما حضور نداشتند بازی برایمان سخت‌تر می‌شد اما با حضور آن‌ها با انگیزه و روحیه بیشتری بازی می‌کنیم. امیدوارم در دیدارهای آتی نیز از ما حمایت کنند تا بتوانیم قهرمانی را تکرار کنیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با گلزنی در این دیدار خاطرنشان کرد: زحمات بازیکنان بود و من ضربات آخر را زده و توانستم دو بار دروازه حریف را باز کنم. همان‌طور که گفتم بچه‌ها فوق‌العاده بازی کردند. به خصوص در نیمه دوم عملکرد خیلی خوبی داشتیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.