کد خبر : 130533
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 - 16:52
دسته‌بندی نشده
-

فرش‌آرا باخت از بس برنامه نداشت!

فرش‌آرا باخت از بس برنامه نداشت!
تيم جوان محسن حسن‌زاده در روزي كه به نظر برنامه خاصي براي رسيدن به دروازه حريف نداشت تن به شكستي عجيب داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های فرش‌آرا و سوهان محمد سیما قم از آن دست بازی‌هایی بود که نتیجه آن با توجه به انگیزه و جوانی میزبان پس از عنوان سومی در لیگ و بی‌انگیزگی میهمان به دلیل مشکلات مالی، بر روی کاغذ به سود فرشی‌ها در مشهد پیش‌بینی می‌شد اما بی‌برنامگی تیم خوب محسن حسن‌زاده و اینکه مشخص نبود چه تاکتیکی برای رسیدن به گل دارد باعث شد تا بر روی یک ضد حمله ناگهانی رویای مشهدی‌ها برای حداقل اولین بازی تعبیر نشود.

در حالی که در مسابقه سیو میان دو گلر فرش‌آراء و سوهان محمد سیما رقابت جالبی برای مهار موقعیت‌ها در گرفته بود، مسعود محمدی در روزی دروازه‌اش را گشوده دید که حداقل چهار موقعیت مسلم گلزنی را از فضای خالی پشت مدافعانش گرفت اما تعدد گل نزدن راس و سردرگمی مشهدی‌ها برای فتح دروازه سوهان محمد سیما، باعث شد تا توپی که کسی فکر گل شدنش را هم نمی‌کرد از زیر دستان دروازه‌بان ملی‌پوش مشهد وارد دروازه شود.

نکته عجیب‌تر در مورد تیم محسن حسن‌زاده که خود نیز سابقه بازی با پیراهن علم و ادب در سالن بهشتی مشهد را نیز دارد، عدم برنامه مشخص او برای اجرای پاورپلی بود که حتی یکبار هم دروازه‌بان قم را اذیت نکرد.

فرش‌آرا بازی اول را باخت اما با توجه به نتیجه خوبی که در نیم فصل دوم در سالن حیدریان گرفته با امید به قم خواهد رفت بلکه کابوس شکست در برابر تماشاگران خود را با یک پیروزی بیرون از خانه پاک کرده و سرنوشت را به بازی آخر خانگی خود بکشاند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸

شتر در خواب بیند پنبه دانه

داود یکشنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۵۱

من بازی رو پخش زنده دیدم. توپ رو دفاع باید با تکل می گرفت، از بس که شب بود نتونست توپ رو در بیاره و باعث هدر رفتن زحمات گلر هم شد.