کد خبر : 130513
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 - 13:39
-

قلی‌زاده : دنبال جادو و جنبل نیستیم/ اعتقادی به خرافات نداریم

قلی‌زاده : دنبال جادو و جنبل نیستیم/ اعتقادی به خرافات نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی‌زاده در مورد وضعیت اقتصادی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم و همچنین بازی روز گذشته این تیم مقابل فرش آرای مشهد در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال که یک بر صفر به پیروزی رسیدند ،گفت:  همان‌طور که اطلاع دارید باشگاه  سوهان محمد سیمای قم از همان ابتدای شروع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی‌زاده در مورد وضعیت اقتصادی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم و همچنین بازی روز گذشته این تیم مقابل فرش آرای مشهد در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال که یک بر صفر به پیروزی رسیدند ،گفت:  همان‌طور که اطلاع دارید باشگاه  سوهان محمد سیمای قم از همان ابتدای شروع لیگ شرایط اقتصادی خوبی نسبت به پرداخت حقوق نداشتیم و  فقط با توجه به قرارداد با مدیریت  شرکت سوهان محمد سیمای از نظر ایاب و ذهاب مشکلی نداشته و حتی به صورت یک تیم حرفه‌ای عمل کردیم.

وی ادامه داد:‌در حال حاضر ۴۰ درصد از مبلغ قراردادهای بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم که البته جا دارد از حسن عابدی ریاست ورزش و جوانان استان قم که فردی ورزشی و تنها کسی است که توجه ویژه‌ای به این باشگاه دارد و تا به امروز زحمات زیادی کشیدند تشکر قدردانی داشته باشم اما برعکس سایر مسئولان استان فقط حرف می زنند و هیچ‌گونه حمایتی از ما نداشتند.

مالک باشگاه سوهان محمد سیمای قم تاکید کرد: در حال حاضر دکتر سرمست  استاندار جدید قم هستند و تا آنجا که اطلاع دارم وی فردی ورزشی است و امیدوارم با آمدن وی مشکلات اقتصادی باشگاههای ورزشی برطرف شود و من از وی درخواست می‌کنم  که طی دستوری  از کارخانه‌های و همچنین از سایر مسئولان این استان بخواهند که به کمک و یاری تیم‌های ورزشی بشتابند.

قلی‌زاده همچنین در مورد اتفاق روز گذشته مبنی بر اینکه لیدر باشگاه فرش‌آرا  بعد از پایان بازی مدعی بوده که دروازه‌بان ما از جادو و جنبل استفاده کرده است،‌گفت: همه می‌دانند بچه‌های قم همیشه اعتقادات خاصی نسبت به ائمه اطهار دارند و به غیر از ائمه به هیچ‌کس دیگری متوسل نمی‌شوند. محمدرضا دهقان دروازه‌بان ما هم مستثنی از این موضوع نیست و همیشه قبل از هر بازی با آیت‌الکرسی کار خود را آغاز می‌کند و اگر قبل از هر بازی نگاه کنید متوجه می‌شوید که وی همیشه در بازوی خود از پارچه سبز رنگی که متعلق به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) است، استفاده می‌کند.

وی افزود: سوال من این است که روز گذشته لیدر فرش‌آرا بعد از پایان بازی از کجا متوجه دعا در دروازه ما شده که به یک‌باره به سمت دروازه‌بان  آمده و یک دعایی نشان می‌دهد و بعد هم مدعی دروازبان ما  می‌شود که شما با جادو  جنبل پیروز شدید. این صحبت‌ها درست نیست، امیدوارم بعد از این شاهد اینگونه رفتارها در فوتسال نباشیم. من با صراحت می‌گویم ما قمی‌ها هیچ وقت به دنبال جادو و جنبل و این حرف‌های خرافاتی نیستیم و همیشه به ائمه توسل می‌کنیم.

قلی زاده گفت: روز گذشته بعد از پیروزی، من از بازیکنانم خواستم  اگر می‌خواهید شادی کنید به رختکن بروید به دلیل اینکه دوست نداشتم  باعث تحریک تماشاگران و بازیکنان فرش آرا باشم. من از مسئولان استان می‌خواهم تیم سوهان محمد سیمای که تنها  تیم لیگ برتری در استان است را حمایت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.