کد خبر : 130568
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 بهمن 1397 - 9:45
-

تقی‌پور:سالن پورشریفی بهترین سالن فوتسال کشورمان است/برای تمام کردن کار صعود به ساری خواهیم رفت

تقی‌پور:سالن پورشریفی بهترین سالن فوتسال کشورمان است/برای تمام کردن کار صعود به ساری خواهیم رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان می‌گوید، تیمش عزم خود برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر جزم کرده است. اسماعیل تقی‌پوردر خصوص پیروزی پرگل تیمش مقابل شهروند ساری در آغاز مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما از قبل برای مرحله پلی‌آف برنامه داشتیم و با توجه به اینکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان می‌گوید، تیمش عزم خود برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر جزم کرده است.
اسماعیل تقی‌پوردر خصوص پیروزی پرگل تیمش مقابل شهروند ساری در آغاز مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما از قبل برای مرحله پلی‌آف برنامه داشتیم و با توجه به اینکه رده دومی ما در دور مقدماتی مسجل شده بود، در چند هفته آخر به بازیکنان اصلی خود استراحت دادیم. از طرفی ما چند بازیکن مصدوم هم داشتیم و با این شرایط خودمان را برای این مرحله آماده کردیم.

وی ادامه داد: نیمه اول آنطور که انتظار داشتیم پیش نرفت و ما نتوانستیم به گل برسیم اما در نیمه دوم بازیکنانم فوق‌العاده کار کردند که ثمره عملکرد درخشان آنها ۶ گل بود.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان عنوان کرد: ما به همه دیدارهای باقی مانده به چشم فینال نگاه می‌کنیم و خوشبختانه گام اول را محکم برداشتیم. در این راه برای ما فرقی نمی‌کند حریف‌مان چه تیمی باشد چون عزم‌مان را برای تکرار قهرمانی جزم کرده‌ایم و محکم و با انگیزه می‌خواهیم از عنوان سال گذشته دفاع کنیم.

«شروع این دور از مسابقات خیلی مهم بود»، تقی‌پور با بیان این جمله تصریح کرد: بازی اول در واقع نیمی از راه صعود بود و از اینکه توانستیم با پیروزی استارت بزنیم خیلی خوشحالم. معتقدم دور مقدماتی مثل بازی‌های تدارکاتی بود و از این رو نتایجی که در هفته‌های آخر کسب کردیم طبیعی بود.

وی همچنین به نقش هواداران در کسب برتری روز گذشته اشاره کرد و گفت: دیروز تماشاگران ما واقعا سنگ‌تمام گذاشتند بطوری‌که حریف انتظار چنین استقبالی را نداشت. حضور پرشور و حمایت آنها برای ما یک امتیاز مثبت بود.

این مربی بومی درباره وضعیت سالن پورشریفی متذکر شد: به صراحت می‌توانم بگویم سالن پورشریفی بهترین سالن فوتسال حال حاضر کشورمان است، این سالن هم به لحاظ کف‌پوش و هم رختکن‌ها شرایط بسیار خوبی دارد و دارای استانداردهای جهانی است و به نظرم در کشور در نوع خود بی‌نظیر است.

وی در رابطه با دیدار برگشت در سازی اذعان کرد: اصلا دوست نداریم کارمان به بازی سوم بکشد و در همین راستا برای تمام کردن کار صعود به ساری خواهیم رفت. امیدوارم در بازی برگشت هم با دست پر به تبریز بازگردیم.

سرمربی مس سونگون در مورد برنامه مرحله نیمه نهایی مسابقات توضیح داد: ما اگر از این مرحله صعود کنیم در دور بعد با برنده دیدار سوهان محمد سیما قم و فرش آرای مشهد بازی خواهیم کرد. همانطور که گفتم برای ما تفاوتی ندارد با کدام تیم روبه‌رو شویم چون برای قهرمانی خیز برداشته‌ایم.

تقی‌پور در خاتمه تأکید کرد: بازهم جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنم. آنها در بازی روز گذشته سنگ‌تمام گذاشتند و دست یکایک‌شان را می‌بوسم. من پیروزی دیروز را به هواداران تقدیم می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم دلشان را شاد کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.