کد خبر : 130565
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 بهمن 1397 - 9:42
-

حسن‌زاده:تلاش می‌کنیم کار به بازی سوم کشیده شود/جوانی بازیکنان باعث شد ،احساسی شوند

حسن‌زاده:تلاش می‌کنیم کار به بازی سوم کشیده شود/جوانی بازیکنان باعث شد ،احساسی شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: تیم قم جزء تیم‌های خوب لیگ ما است و پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم، تیم سوهان محمد سیما بازیکنان خوبی دارند و تیم کاملی هستند ولی ما هم بازی خوبی انجام دادیم و سراسر هجومی بودیم اما تفاوت اصلی این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: تیم قم جزء تیم‌های خوب لیگ ما است و پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم، تیم سوهان محمد سیما بازیکنان خوبی دارند و تیم کاملی هستند ولی ما هم بازی خوبی انجام دادیم و سراسر هجومی بودیم اما تفاوت اصلی این بازی را تجربه بازیکنان دو تیم رقم زد.

وی افزود: تیم قم چند بازیکن باتجربه دارد که سابقه ملی‌پوش بودن دارند و تاثیرگذار بوده و از همه فرصت‌ها استفاده کردند، بازی خوب و فنی را ارائه کردیم اما بد شانس بودیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا بیان کرد: این بازی روز خوب دروازبان حریف هم بود البته دروازبان ما هم در این بازی واکنش‌های خوبی داشت که در چند صحنه فرصت‌های خوبی از حریف گرفت.

وی با بیان اینکه هنوز همه چیز تمام نشده و در بازی‌های بعد فرصت جبران داریم، تصریح کرد: با امیدواری به قم خواهیم رفت و تلاش می‌کنیم کار به بازی سوم کشیده شود.

حسن‌زاده افزود: تیم جوان است و با اینکه در نیمه دوم هم فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم به نظرم‌ همین جوانی باعث شد حدودی احساسی شوند و اگر از فرصت‌های زیادی که در این دیدار ایجاد کردیم یکی تبدیل به گل می‌شد قطعا می‌توانستیم با آرامش بیشتری بازی را دنبال کنیم،

وی بیان کرد: از عملکرد بازیکنان خودم‌ راضی هستم و با انگیزه بالایی به قم خواهیم رفت تا برای جبران‌ این نتیجه تلاش کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.