کد خبر : 130678
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 بهمن 1397 - 14:45
-

خبیری: پلی آف انگیزه تیم‌ها را برای قهرمانی لیگ زیاد می کند/همه تیم‌ها شانس قهرمانی دارند

خبیری: پلی آف انگیزه تیم‌ها را برای قهرمانی لیگ زیاد می کند/همه تیم‌ها شانس قهرمانی دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری در مورد برگزاری مرحله اول پلی آف  لیگ برتر فوتسال که برای اولین بار است در ایران برگزار می‌شود گفت: لیگ ایران یکی از لیگهای خوب و پویای فوتسال آسیاست. امسال برای بار اول است که مرحله پلی‌آف درحال برگزاری است و این مرحله باعث شده لیگ تا آخر فصل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری در مورد برگزاری مرحله اول پلی آف  لیگ برتر فوتسال که برای اولین بار است در ایران برگزار می‌شود گفت: لیگ ایران یکی از لیگهای خوب و پویای فوتسال آسیاست. امسال برای بار اول است که مرحله پلی‌آف درحال برگزاری است و این مرحله باعث شده لیگ تا آخر فصل پرانرژی و با انگیزه توسط تیم ها برگزار شود و بحث‌های حاشیه‌ای که در آخر فصل بین تیم‌های میانه جدول که  یا به دلیل عدم انگیزه یا شرایط اقتصادی به سمت تبانی یا انصراف از لیگ می‌‌رفتند از بین رفته است و امسال این مرحله  یکی ازنقاط قوت لیگ شده است.

وی در ادامه گفت: فوتسال ایران دارای پتانسیل‌های زیادی است تیم ملی ایران سوم جهان است و در حال حاضر هم در رنکینگ دنیا جزو تیم‌های پنجم وششم قرار دارد و باید خودمان را با استانداردهای روز فوتسال دنیا نزدیک کنیم.

سرمربی سابق کولخی گرجستان گفت: قطعا تیم‌هایی که برای قهرمانی در ابتدای فصل بسته شده‌اند در گرفتن تعداد نفرات،نوع آماده سازی پبش فصل و حین فصل پلن ها و برنامه ریزی های خود را آماده کرده‌اند تا شاید بتوانند قهرمان لیگ شوند.درست است که فاصله امتیاز تیم‌های اول و دوم با سایر تیم‌های جدول در مرحله پلی‌آف لیگ امسال بالاست اما تا پایان این مرحله نمی‌توان گفت قهرمان چه تیمی است.

 وی افزود:در سالهای آینده مرحله پلی‌آف،دربالا بردن سطح لیگ تاثیر بسزایی خواهد گذاشت و انگیزه حضور  در این مرحله برای همه‌ی تیمها برای قهرمانی یکسان خواهد بود.باشگاهها باکسب تجربه‌ای که امسال در این مرحله بدست آوردند قطعاً می توانند سطح  لیگ وبازیکنان خود را برای سالهای بعد بهتر کنند. یکی دیگر از دلائلی که امسال سطح لیگ نسبت به سالهای قبل بهتر بود حضور بازیکنان جوان در تیمها  بود.

خبیری در مورد  برگزاری هفته اول مرحله پلی اف گفت: در مرحله پلی آف هیچ تضمینی برای قهرمانی تیمی‌های اول دوم یاسوم جدول نیست و هر هشت تیمی که به این مرحله صعود کردند شانس قهرمانی دارند وهمین امر باعث شده که بازیهای هفته اول زیبا پرگل باشد چرا که حتما در این مرحله هر بازی باید یک برنده داشته باشد و تفاضل گل  هم در این مرحله اصلا مهم نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰:۵۹

لطفا دیدگاهتان را بنویسید.