کد خبر : 130641
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 بهمن 1397 - 10:22
-

شمسایی:وقتی خیالت از دروازه راحت باشد ، می‌توانید مانور زیادی بدهید /امیدوارم شجاعی عزیز جام قهرمانی را بالای سر ببرد

شمسایی:وقتی خیالت از دروازه راحت باشد ، می‌توانید مانور زیادی بدهید /امیدوارم شجاعی عزیز  جام قهرمانی را بالای سر ببرد
بازیکن برجسته فوتسال ایران و جهان، درباره دیدارهای برگزار شده تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها گفت: من فکر می‌کنم تیم ملی تا امروز بسیار فوق‌العاده در این رقابت‌ها ظاهر شده و همه از عملکرد تیم راضی هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: این ژاپن، ژاپنی که در جام جهانی ما دیدیم نیست و با آن تیم تفاوت زیادی دارد و معتقدم تیم ملی می‌تواند از سد ژاپن به راحتی عبور کند.

وحید شمسایی، بازیکن برجسته فوتسال ایران و جهان، درباره دیدارهای برگزار شده تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها گفت: من فکر می‌کنم تیم ملی تا امروز بسیار فوق‌العاده در این رقابت‌ها ظاهر شده و همه از عملکرد تیم راضی هستند. ما خوب و قوی بازی می‌کنیم، بسیار خوب گل می‌زنیم و بهتر از همه این‌ها با شایستگی از دروازه خود مراقبت می‌کنیم و تا اینجا همه از نتایج تیم ملی خوشحال و مسرور هستند.

وی پیرامون بازی حساس این تیم مقابل ژاپن در نیمه‌نهایی اظهار داشت: این ژاپن، ژاپنی که در جام جهانی دیدیم نیست و با آن تیم تفاوت زیادی دارد و معتقدم تیم ملی می‌تواند از سد ژاپن به راحتی عبور کند.

آقای گل سابق فوتسال جهان در ادامه عنوان کرد: من با توجه به تجربه خودم این صحبت را می‌گویم که دیدار نیمه نهایی سخت‌تر از فینال است چراکه شما در نظر بگیرید از این دوره بازی رده‌بندی هم برگزار نمی‌شود و وقتی تیمی در نیمه نهایی حذف می‌شود گویا مقامی کسب نکرده است. اما ما می‌توانیم به عنوان قهرمانی برسیم ولی تا به دست آوردن این مهم دو گام اساسی داریم که مهمترین آن بازی با ژاپن است، با برد این تیم به فینال می‌رویم و من بعید می‌دانم ملی‌پوشان ایران در فینال به راحتی تسلیم هر حریفی ‌شوند و فکر می‌کنم صعود به فینال می‌تواند تا حدود زیادی تضمین کننده قهرمانی تیم ملی باشد.

برترین بازیکن فوتسال آسیا در ۸ سال در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا نبودن طارمی در تیم ملی امروز احساس می‌شود یا خیر؟ اظهار داشت: کی‌روش نشان داده هر بازیکن جایگزین را که به زمین می‌فرستد می‌تواند مانند بازیکن قبلی و حتی بهتر از آن بازی کند و خود این موضوع نشان می‌دهد ما یک تیم خوب هستیم.

شمسایی با اشاره به نقش مهم بیرانوند اظهار داشت: در فوتبال یا فوتسال فرقی ندارد، وقتی خیالت از دروازه راحت باشد در جلو می‌توانید مانور زیادی بدهید و من فکر می‌کنم نقش بیرانوند در بازی امروز بسیار مهم است و امیدوارم او عملکرد مثبتش را در این بازی هم ادامه بدهد.

برترین بازیکن فوتسال آسیا در پایان عنوان کرد: همه مردم منتظر هستند تا تیم ملی ان‌شاءالله به قهرمانی دست پیدا کند. مردم واقعاً پیگیر این رقابت‌ها هستند و من آرزوی موفقیت برای تک‌تک ملی پوشان کشورمان دارم و امیدوارم مسعود شجاعی عزیز در پایان این رقابت‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
منبع:برنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱

أین آقا ٣ دوره بیشتر بهترین باریکن آسیا نشده و آقاى حسن زاده با ۴ دوره بیشترین تکرار را داشته اند اطلاعات اشتباه ندهید

نام ... دوشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

این فوتبال فاسد با حرف درست نمیشود
اه مردم بی بضاعت دامن این فوتبال کثیف رو می گیرد
تا وقتی افراد بی کفایت و سیاسیون بی لیاقت در فوتبال هستند همین است که هست