کد خبر : 130642
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 بهمن 1397 - 10:21
-

شیربیگی: لیگ بانوان از نظر پویایی بهترین دوران را سپری می‌کند/ مس کرمان رقیب جدی برای ما محسوب می‌شود

شیربیگی: لیگ بانوان از نظر پویایی بهترین دوران را سپری می‌کند/ مس کرمان رقیب جدی برای ما محسوب می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم فوتسال بانوان نامی‌نو گفت: در طول این چهل سال ورزش بانوان رشد چشمگیری را به ویژه در رشته‌های تیمی تجربه کرده است. سارا شیربیگی، بازیکن تیم فوتسال بانوان نامی‌نو، درباره وضعیت کلی لیگ امسال عنوان کرد: معتقدم امسال لیگ بانوان از نظر پویایی بهترین دوران خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم فوتسال بانوان نامی‌نو گفت: در طول این چهل سال ورزش بانوان رشد چشمگیری را به ویژه در رشته‌های تیمی تجربه کرده است.

سارا شیربیگی، بازیکن تیم فوتسال بانوان نامی‌نو، درباره وضعیت کلی لیگ امسال عنوان کرد: معتقدم امسال لیگ بانوان از نظر پویایی بهترین دوران خود را سپری می‌کند. خوشبختانه همه تیم‌ها امسال با نظم در مسابقات حاضر شدند. از طرفی ۱۱ تیم امسال در لیگ حضور داشتند که در شرایط یکسانی بودند و همین موضوع باعث جذابیت رقابت‌ها می‌شد.

وی ادامه داد: تیم نامی‌نو هم امسال در اوایل فصل با عنوان سپیدرود تهران کار خودش را شروع کرد. ولی به دلیل ضعف‌های مدیریتی در همان هفته‌های نخست با مشکل مواجه شد و در نهایت تیم با تغییر نام به اصفهان منتقل شد. همین موضوع کمی روحیه همه را تضعیف کرد ولی روز به روز شرایط بهتر شد و خوشبختانه توانستیم بازی‌های خوبی را انجام دهیم و به مرحله پلی آف صعود کنیم.

شیربیگی در مورد بازی با مس کرمان در مرحله اول پلی‌آف اظهار کرد: قطعا بازی دشواری است. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی این تیم است. هرچند که مس کرمان در مکان چهارم جدول قرار دارد ولی رقیب جدی برای ما محسوب می‌شود . بنابراین برای نتیجه گرفتن در این بازی قطعا همه تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت.

بازیکن تیم نامی‌نو درخصوص چهل سالگی انقلاب اسلامی نیز بیان کرد: در طول این چهل سال ورزش بانوان رشد چشمگیری را به ویژه در رشته‌های تیمی تجربه کرده است. خوشبتانه در حال حاضر نگاه حمایتی به این حوزه وجود دارد و بانوان هم با قهرمانی در رشته‌های مختلف توانسته‌اند نتیجه این اعتمادها را جبران کنند.

شیربیگی در پایان درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ملی ایران تا این مرحله فوق‌العاده ظاهر شده است، البته عیار این تیم در بازی با ژاپن مشخص می‌شود. ژاپن یکی از بهترین تیم‌های آسیایی محسوب می‌شود. قطعا کار راحتی مقابل این تیم نخواهیم داشت. ولی به آینده امیدوارم و احساس می‌کنم همچنان یکی از شانس‌های قهرمانی هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.