کد خبر : 130681
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1397 - 12:31
-

صبوری :ممکن است فرش آرا بتواند ما را در قم غافلگیر کند

صبوری :ممکن است فرش آرا بتواند ما را در قم غافلگیر کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین صبوری درباره برتری یک بر صفر تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم مقابل فرش‌آرای مشهد در اولین بازی پلی‌آف لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود. فرش‌آرا در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی کسب کرده است و پیش‌بینی می‌کردیم که چنین بازی دشواری داشته باشیم. خدا را شکر با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین صبوری درباره برتری یک بر صفر تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم مقابل فرش‌آرای مشهد در اولین بازی پلی‌آف لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود. فرش‌آرا در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی کسب کرده است و پیش‌بینی می‌کردیم که چنین بازی دشواری داشته باشیم. خدا را شکر با زحمات بازیکنان توانستیم از این بازی سخت، سربلند بیرون بیاییم و امیدوارم بتوانیم از دور نخست پلی‌آف عبور کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم سوهان محمدسیمای می‌تواند با برتری در دیدار دوم مرحله پلی‌آف، راهی دور نیمه نهایی شود یا خیر، تصریح کرد: در این مرحله هیچ چیز مشخص نیست. همان‌طور که در مشهد توانستیم فرش‌آرا را شکست دهیم، ممکن است این تیم بتواند ما را در قم غافلگیر کند. به همین دلیل نمی‌توانیم چیزی را تمام‌شده بدانیم. همه تیم‌های حاضر در پلی‌آف کیفیت بالایی دارند و تیمی نمی‌تواند به راحتی به دور بعد صعود کند.

سرمربی تیم سوهان محمدسیمای قم درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان این تیم از کمک جادوگری بهره برده‌اند، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما برای این پیروزی دوندگی زیادی داشتند و طرح این موضوعات به نفع فوتسال نیست. دروازه‌بان ما و سایر بازیکنان زحمت بسیاری کشیده‌اند و صحبت درباره جادوگری درست نیست. ما اصلاً به جادوگری اعتقاد نداریم.

صبوری با بیان اینکه هر تیمی برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کند، به تسنیم گفت: سوهان و فرش‌آرا زحمت کشیدند و موقعیت‌های فراوانی داشتند. با این حال ما از یک فرصت خود بهره بردیم و به گل رسیدیم. شاهد دیداری جوانمردانه و پایاپای بودیم و بحثی درباره جادوگری در میان نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.