کد خبر : 130710
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 بهمن 1397 - 11:49
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه: تمام هدفمان این است که بازیکنان جوان را در این دو دیدار محک بزنیم/شنبه تهران را به مقصد صربستان ترک خواهیم کرد

ناظم الشریعه: تمام هدفمان این است که بازیکنان جوان را در این دو دیدار محک بزنیم/شنبه تهران را به مقصد صربستان ترک خواهیم کرد
سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است که در سال 98 تیم ملی فوتسال ، سال سخت و پرکاری را پیش رو دارد تا در جام ملتهای فوتسال آسیا موفق شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است که در سال ۹۸ تیم ملی فوتسال ، سال سخت و پرکاری را پیش رو دارد تا در جام ملتهای فوتسال آسیا موفق شود.

سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی و اعزام ملی پوشان به صربستان گفت: روز جمعه بازیکنان وارد اردو شده و پس از انجام تمرین ریکاوری، شنبه تهران را به مقصد صربستان ترک خواهیم کرد تا دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال این کشور برگزار کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: دیدگاه کادر فنی در این دو بازی دوستانه متفاوت است. تمام هدفمان این است که بازیکنان جوان را در این دو دیدار محک بزنیم.تعداد بازیکنان جوان نسبت به باتجربه بسیار بیشتر بوده و برایمان مهم است کادر فنی شناخت خوبی از بازیکنان به دست آورد. ضمن اینکه میدان دادن به بازیکنان جوان باعث رشد تیم می شود.خوشبختانه این تورنمنت در فیفا دی است و همه بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه افزود: آینده فوتسال در سال ۹۸با حضور این بازیکنان رقم میخورد. حضور بازیکنان با تجربه در کنار ملی پوشان جوان باعث می شود تا تیم خوب و با انگیزه ای را داشته باشیم. در واقع سال ۹۸ تیم ملی فوتسال ، سال سخت و پرکاری را پیش رو دارد تا در جام ملتهای فوتسال آسیا موفق شود.

وی در پایان گفت: رقابت دوستانه با صربستان؛ آخرین بازی است که در سال ۹۷ است که برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

أین آقا چرا اینقدر اصراربه دروغ گفتن دارد؟!!! در مسابقات قبلى هم همش میگفت جوان ها !! ولى در هر دو بارى فقط لا تجربه ها مثل حسن زاده و جاوید بازى کردند !!! الان هم همان حرفا رى داره تکرار میکنه ولى هیچکدام إز أین جران ها رو بازى نمیده!!