کد خبر : 130791
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 بهمن 1397 - 23:11
-

اشتباه همیشگی شهروند و خداحافظی با لیگ/ درگیری ساروی ها روی سکو!

اشتباه همیشگی شهروند و خداحافظی با لیگ/ درگیری ساروی ها روی سکو!

به گزارش پایگاه خبرى فوتسال ایران، دیدار تیم هاى شهروند سارى و مس سونگون از سرى مسابقات مرحله دوم پلى آف لیگ برتر فوتسال از ساعت ١۶ در سالن سید رسول حسینى شهر سارى برگزار شد. در این دیدار نزدیک به ۵٠٠٠ نفر در سالن حضور داشتند که استقبال خوبى از این دیدار حساس به

به گزارش پایگاه خبرى فوتسال ایران، دیدار تیم هاى شهروند سارى و مس سونگون از سرى مسابقات مرحله دوم پلى آف لیگ برتر فوتسال از ساعت ١۶ در سالن سید رسول حسینى شهر سارى برگزار شد.
در این دیدار نزدیک به ۵٠٠٠ نفر در سالن حضور داشتند که استقبال خوبى از این دیدار حساس به عمل آمد.
شهروندى ها در این دیدار حمید سالارى را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند اما مراد ناظرى که با مصدومیت سنگینى روبرو بود و به گفته پزشکان بعید به نظر مى رسید تا پایان فصل تیم خود را همراهى کند امروز در ترکیب شهروند حضور داشت تا به تیم خود در این دیدار حساس کمک کند و البته یکى از بازیکنان خوب تیم خود بود و توانست زننده ٢ گل از گلهاى تیم خود باشد.
نیمه اول را شهروند طوفانى آغاز کرد و توانست با حمایت پر شور هواداران خود به گل زود هنگام دست پیدا کند اما رفته رفته سونگونى ها سوار بر بازى شدند و در دقایق پایانى یکى از گل هاى خورده را جبران کردند.
با شروع نیمه دوم باز هم این ساروى ها بودند که از حریف پیش افتادند و با درخشش سنگربان در مقابل مس مقاومت کردند.
در فاصله ٨ دقیقه مانده به پایان بازى مس با سیستم پاور پلى روى آورد و با توجه به ضعف همیشگى شهروند در این سیستم به سرعت به گل رسیدند و بازى را به تساوى کشاند تا کامبکى فوق العاده در جهنم سارى داشته باشد.
در صحنه اى از بازى رضا امانى برخوردى با سعید تقى زاده داشت که منجر به درگیرى این دو بازیکن شد و با توجه به حساسیت این دیدار باعث به وجود آمدن جوى ملتهب در بازى شد که با دخالت بازیکنان و داور بازى ادامه پیدا کرد.
در دقایق پایانى بازى مرتضى عزتى با هواداران درگیرى لفظى پیدا کرد که باعث اعتراض شدید تماشاگران شد که با دخالت فخیم کاپیتان مس و صحبت او با تماشاگران به پایان رسید.
جو سنگین سالن و حساسیت بالاى این دیدار به سکوها کشیده شد و چند هوادار روى سکو ها باهم درگیر شدند که با دخالت نیرو انتظامى این موضوع حل شد.
این بازى در نهایت با نتیجه ۶ بر ۵ به سود مس سونگون به پایان رسید تا سونگونى ها بتوانند به بردى ارزشمند در قلعه عقاب ها دست پیدا کنند و شهروند هم که در ابتدا این دیدار و تا قبل از پاور پلى حریف بى نقص و کم اشتباه بازى میکرد همانند بازى هاى گذشته در دقایق پایانى برد را با شکست عوض کرد تا با همان نقطه ضعف همیشگى، خداحافظى تلخى با لیگ ٩٧ داشته باشد.
در پایان این دیدار هواداران که به شدت از نتایج شهروند ناراضى بودند، به کادر فنى اعتراض شدیدى داشتند و آن ها را مقصر نتایج تیم خود میدانستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

وحيد جمعه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۰۱

خدا جای حق نشسته.وقتی به دروغ اعلام میکنن دست و پاشون شکسته و بلافاصله بعد از اعلام رای کمیته انضباطی بازی میکنن حقشون هست که تو همون مرحله اول حذف بشن.حتی هواداراشون با هم درگیرن.رضا امانی فکر کرده هر بازی را میشه با ترفندی که به گیتی زد پیروز شد اما اشتباه میکنی امانی.بای بای ساری.

ساسان جمعه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

هر موقع مثل اصفهان توی یه فصل چندین میلیارد خرج کردیم، اون موقع میگیم کی بهتره!!!! بدبخت چند تا بازیکن اصفهانی توی تیمتون هست؟؟؟؟ ۹۰ درصد تیم ما بچه مازندران هستن، ۶۰ درصد بچه ساری. ما با بازیکنان بومی تا هشت تا اومدیم و شما رو رفت و برگشت بردیم😅😅😅 دیروز هم قهرمان آسیا به زور و با فشارهای مدیرعامل و سرمربی‌شون به داور و تهدید کاظم سلیمانی تونستند مارو ببرن

ناشناس جمعه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱

اگه تا اینجا هم اومدید با فشار همون نجاریان بوده.وگرنه الان دسته یک بودی بچه جون

نام ... شنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

گیتی رفتو برگشت، ساری قلعه عقاب ها

ناشناس شنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

گیتی رفتو برگشت، ساری قلعه عقاب ها

نام... جمعه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

واقعا جای تاسف داره با این همه بازیکن و تماشاچی و ۱۵ سال سابقه داشتن تو لیگ برتر اخر فصل نتونی جزو تیم های مدعی باشی
الان ادعا داره بازیکن جوان فرستادیم تو زمین .
چرا با بازیکن های بزرگت رو فراری دادی که این بشه نتیجه اش ؟؟؟
تو که میترسیدی ترکیب تیمت رو عوض کنی
بازیکن های جوانت رو چتد دقیقه بازی دادی؟؟؟
اونم تو بازی هایی که معلوم بود بتونی نتیجه بگیری بازیشون دادی ؟
برو ببین کسی از بازیکن های تیمت جز نور چشمی هات کسی ازت راضیه ؟؟؟
یه کم برای تماشاچی هات ارزش قایل شو