کد خبر : 130801
تاریخ انتشار : جمعه 12 بهمن 1397 - 13:23
دسته‌بندی نشده
-

چهره جدید کمیته فنی فوتسال با حضور انصاریفرد و شمسایی

چهره جدید کمیته فنی فوتسال با حضور انصاریفرد و شمسایی
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در حال رایزنی و انتخاب نفرات جدید این کمیته است و در همین ارتباط صحبت‌هایی هم با وحید شمسایی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی تا چند ماه پیش با ریاست عباس ترابیان برنامه های فنی و تدارکاتی فوتسال و فوتبال ساحلی را پیش می برد. با این حال ترابیان بعد از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سمت خود استعفا داد و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمدحسن انصاریفرد را به جای ترابیان انتخاب کرد.

انصاریفرد وارث کمیته ای است که یکی از اصلی ترین وظایف آن بررسی برنامه های تدارکاتی تیم های ملی فوتسال مردان و زنان و پیش بینی موارد آماده سازی و بازی های دوستانه در کنار توجه به تیم های پایه است.

انصاریفرد که پیش از این سابقه حضور در فوتسال را داشته است، برای تشکیل کمیته ای جدید اقداماتش را شروع کرده و حتی با بعضی از نفرات مدنظر مذاکراتی داشته است.

وحید شمسایی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال که امسال در هیچ تیمی مربیگری نمی کند، یکی از گزینه های عضویت در کمیته فنی محسوب می شود. گفتگو با شمسایی طی هفته های اخیر صورت گرفته و اگر مشکلی پیش نیاید وی یکی از اعضای کمیته فنی خواهد بود.

همچنین غلامعلی هنرپیشه رئیس هیات فوتبال استان فارس که پیش از این یکی از اعضای کمیته فنی بود، به احتمال زیاد به کارش در این کمیته ادامه خواهد داد.

قرار است از فوتبال ساحلی هم یک یا دو نفر به این کمیته اضافه شوند تا کارشان را به صورت رسمی آغاز کنند.

رایزنی برای برگزاری بازی های تدارکاتی تیم های ملی پیش از این یکی از اموری بود که کمیته فنی و توسعه آنرا دنبال و جزئیاتش را بررسی می کرد. باید دید با حضور افراد جدید در کمیته فنی، آیا این کار توسط همین کمیته دنبال خواهد شد و یا کمیته فوتسال به صورت مستقل این مسئله را پیش می برد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.