کد خبر : 130803
تاریخ انتشار : جمعه 12 بهمن 1397 - 15:19
-

لک:جاوید با تیم ملی به صربستان نمی رود/قرارداد من با گیتی پسند یکساله است

لک:جاوید با تیم ملی به صربستان نمی رود/قرارداد من با گیتی پسند یکساله است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره صعود تیم فوتسال گیتی پسند به مرحله نیمه نهایی لیگ فوتسال بعد از دو برد متوالی مقابل مقاومت البرز با بیان مطلب فوق گفت: هر دو بازی با سخت و جان‌دار بود. به بازیکنانم قبل از شروع پلی آف گفته بودم که باید نگاه متفاوتی به این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره صعود تیم فوتسال گیتی پسند به مرحله نیمه نهایی لیگ فوتسال بعد از دو برد متوالی مقابل مقاومت البرز با بیان مطلب فوق گفت: هر دو بازی با سخت و جان‌دار بود. به بازیکنانم قبل از شروع پلی آف گفته بودم که باید نگاه متفاوتی به این بازی ها داشته باشند چون انگیزه تیمی مثل مقاومت بالا است و این کار را سخت می کند. خوشبختانه در هر دو مسابقه، بازی را مدیریت کردیم و به پیروزی رسیدیم. روز گذشته هم هر کاری که از بازیکنان خواسته بودیم در زمین انجام دادند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حضور در پلی آف برای گیتی پسند مصدومی در پی داشته است یا خیر؟ تصریح کرد: ما در طول هفته های اخیر بازیکنان مصدوم داشته ایم. برگزاری مرحله پلی آف به ضرر ما شد چون تعدادی از بازیکنان از سال گذشته درگیر جام باشگاه های آسیا و اردوهای متوالی تیم ملی بودند. این موضوع باعث فرسایش بازیکنان و به ضرر ما شد. بعضی بازیکنان مثل مهدی جاوید نزدیک به ۱۰ ماه است که پشت سر هم بازی می کنند و استراحت نداشته اند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره عدم حضور مهدی جاوید در اردوی اخیر تیم ملی و سفر به صربستان یادآور شد: جاوید در چند هفته اخیر مصدومیت داشت و در طول هفته فیزیوتراپی و نرم دوی می کرد و فقط در مسابقات برایمان به میدان می رفت. مسلم اولادقباد هم از قبل مصدوم بود. از مسئولان کمیته فوتسال و تیم ملی خواهش کردیم این دو عزیز را با خودشان به صربستان نبرند. مدارک پزشکی دو بازیکن را هم به کمیته فوتسال دادیم. در نهایت با درخواستمان برای جاوید موافقت شد ولی اصرار کردند اولادقباد باید به صربستان برود. امیدوارم مراعات کنند و بازیکن ما آسیب جدی نبیند چون اولادقباد از قبل مصدومیت داشت. سعید احمدعباسی هم همینطور.

لک ادامه داد: بازی با صربستان که یک تیم فیزیکی است، درگیرانه خواهد بود و احتمال آسیب دیدگی بازیکنان را افزایش می دهد. همانطور که گفتم مدارک پزشکی دو بازیکن را به کمیته فوتسال دادیم که برای مهدی جاوید تایید شد. حالا باتوجه به فاصله بازی بعدی ما در مرحله نیمه نهایی، جاوید استراحت می کند.

سرمربی گیتی پسند در پاسخ به این سئوال که آیا برای فصل آینده و ادامه کار در این تیم با او مذاکره شده است یا خیر؟ گفت: قرارداد من با گیتی پسند یکساله است. باید دید در انتهای فصل چه اتفاقی می افتد. باوجود تغییرات زیادی که این فصل داشتیم، نتایج خوبی گرفته ایم. بازیکنان ما به جز مهدی جاوید و سپهر محمدی از نظر سنی شرایط خیلی خوبی دارند. تمام رکوردهای فوتسالی از جمله بردهای پیاپی، بیشترین امتیاز و مسائلی از این دست را شکسته ایم و با کیفیت بازی کردیم. مسیری که برای گیتی پسند نوشته ایم مشخص و روشن است و اگر هر فرد دیگری هم به گیتی پسند بیاید باید این مسیر طی شود.

لک همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر رقابت مهدی جاوید و سعید احمدعباسی دو بازیکن تیمش برای آقای گلی لیگ، اظهار کرد: جاوید ۳۳ و عباسی ۲۸ گل زده اند. این اتفاق خوبی برای ما و این دو بازیکن است. دو نفر از بهترین بازیکنان راس دنیا را در اختیار داریم. خیلی ها ابتدای فصل نگران بودند ولی اصرار داشتم عباسی در گیتی پسند بماند. او نسبت به فصل گذشته وضعیت بهتری دارد و ارتباطش با جاوید هم خوب است. این دو بازیکن در کنار رقابت، رفاقت زیادی هم با هم دارند و خیلی از گل های خود را روی پاس همدیگر به ثمر رسانده اند.

سرمربی گیتی پسند در پایان در خصوص بازی نکردن محمد کشاورز در هفته های اخیر هم گفت: کشاورز چند هفته پیش از ناحیه کشاله پا مصدوم شد و سه، چهار هفته دور بود. باتوجه به شرایط لیگ و بازی های سختی که هست، نیاز است تا مصدومیت کشاورز کامل رفع شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۸:۵۶

اى سیا باز کشاورز هیچ مشکلى نداره و میتونه بازى کنه همه اینا چرته چطور جاوید که مصدومه و تمرین نمیکنه فیکس بازى میکنه اما کشاورز که سره تمرینا همه کارى میکنه باید بالا باشه به امیده روزى که کشاورز بشه سرمربى گیتى پسند تا یک تیمى در حد بارسلونا بسازه

نام ... یکشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

اقای جاوید اجازه دادن مصاحبه کنی….خیییییلی زشته ادم خار و ذلیل بازیکن بشه و مجبور بشه به هر قیمتی بمونه و نوع تمرینات و تعطیلی تمرینارو از بازیکن بپرسه……کمی وجود و جرئتم ارزوست