کد خبر : 130795
تاریخ انتشار : جمعه 12 بهمن 1397 - 10:39
-

نجفی: فوتسال ساری باید قدردان هواداران پرشورش باشد/ نجاریان همیشه به من لطف داشته است

نجفی: فوتسال ساری باید قدردان هواداران پرشورش باشد/ نجاریان همیشه به من لطف داشته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ حامد نجفی پس از برد خارج از خانه مس ورزقان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ و صعود این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال کشور، ضمن تبریک این پیروزی به مردم ورزقان و استان آذربایجان شرقی، از مهمان‌نوازی مهندس نجاریان، مدیرعامل شهروند ساری قدردانی کرد. وی همچنین هواداران شهروند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ حامد نجفی پس از برد خارج از خانه مس ورزقان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ و صعود این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال کشور، ضمن تبریک این پیروزی به مردم ورزقان و استان آذربایجان شرقی، از مهمان‌نوازی مهندس نجاریان، مدیرعامل شهروند ساری قدردانی کرد.
وی همچنین هواداران شهروند ساری را یکی از بهترین هواداران فوتسال ایران خواند و گفت: فوتسال ساری باید قدردان هواداران پرشور و با اخلاق خود باشند که بازی در مقابل شهروند برای تمامی تیم‌هایی که به سالن سید رسول حسینی ساری می‌آیند مشکل است. آنها سرمایه‌های گرانقدری برای فوتسال استان مازندران هستند و در پویایی لیگ برتر فوتسال کشور همیشه اثرگذار بوده‌اند. هواداران شهروند ساری باید الگویی برای هواداران فوتسال در سراسر ایران باشند که اخلاق را در همه لحظه‌های بازی رعایت می‌کنند.
تشویق بازیکنان مس ورزقان در پایان بازی توسط هواداران نشان از اخلاق والای مردم ساری و هواداران فوتسال این شهر داشت و از همه آنها تشکر ویژه‌ای دارم.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال ایران از مراسم ویژه‌ای که باشگاه شهروند در ابتدای دیدار جهت تجلیل از او برگزار نمود گفت: مهندس نجاریان به بنده همیشه لطف داشته اند و از بابت آن مراسم و مهمان نوازی گرم ایشان و عوامل باشگاه شهروند ساری صمیمانه سپاسگزارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.