کد خبر : 130812
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 - 13:21
-

پرهیزکار:نیازمند پشتوانه سازی برای تیم های ملی هستیم /تیم ملی با ترکیبی از جوانان و باتجربه ها به صربستان می رود!

پرهیزکار:نیازمند پشتوانه سازی برای تیم های ملی هستیم /تیم ملی با ترکیبی از جوانان و باتجربه ها به صربستان می رود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست کمیته فوتسال گفت: تمام برنامه های آماده سازی برای تیم های ملی فوتسال صورت می گیرد. داوود پرهیزکار، سرپرست کمیته فوتسال کشور گفت: کمیته فوتسال در راستای برنامه ریزی کادر فنی تیم ها و با توجه به شرایط موجود از هیچ تلاشی برای فراهم شدن امکانات واردوها برای تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست کمیته فوتسال گفت: تمام برنامه های آماده سازی برای تیم های ملی فوتسال صورت می گیرد.

داوود پرهیزکار، سرپرست کمیته فوتسال کشور گفت: کمیته فوتسال در راستای برنامه ریزی کادر فنی تیم ها و با توجه به شرایط موجود از هیچ تلاشی برای فراهم شدن امکانات واردوها برای تیم های ملی دریغ نمی کند تا تیم ها بتوانند با فراغ خاطر تمرینات خود را برگزار و در میادین مختلف حضوری موفق داشته باشند.

وی در ادامه درباره حضور تیم ملی فوتسال ایران در صربستان و انجام دو بازی دوستانه با این کشور گفت: ملی پوشان امشب تهران را به مقصد صربستان ترک می کنند تا دو بازی دوستانه با تیم صربستان برگزار کنند. هفته گذشته نشستی را با ناظم الشریعه داشتیم و درباره حضور در این دیدار دوستانه به بحث و بررسی پرداختیم. ما نیازمند پشتوانه سازی برای تیم های ملی خود هستیم و باید از بازیکنان جوان در بازیهای دوستانه استفاده کنیم تا علاوه بر کسب تجربه توسط ملی پوشان جوان، کادر فنی با شاکله اصلی تیم ملی برسد. از همین رو در این دیدار دوستانه قرار است تیم ملی فوتسال ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه شرکت کند. در بخش مردان مرتبا برنامه های اردویی و پشتوانه سازی در حال انجام است اما متاسفانه در بخش بانوان با این پدیده مواجه هستیم که امیدوارم با برنامه ریزی دقیق این مشکل را حل کنیم.

پرهیزگار درباره حضور در تیم ملی فوتسال اظهار کرد: روز گذشته به همراه سرپرست دبیرکلی فدراسیون و رئیس کمیته فنی وتوسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مرکز ملی فوتبال حضور یافته و با اعضای تیم و بازیکنان به گفتگو پرداختیم و از امکانات بخش فوتسال، فوتبال ساحلی و دگیر امکانات مرکز ملی فوتبال بازدید کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.