کد خبر : 130813
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 - 13:22
-

یاری: به برد مقابل کرمان ،دلخوش نیستیم

یاری:  به برد مقابل کرمان ،دلخوش نیستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو گفت: ما به بردی که مقابل کویر کرمان داشتیم دلخوش نیستیم و باید دور برگشت در اصفهان بازی خوبی به نمایش بگذاریم. شهناز یاری درباره برتری تیمش مقابل دختران کویر کرمان در مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان، گفت: کرمان یکی از سرعتی‌ترین تیم‌هاست و بازیکنانش در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو گفت: ما به بردی که مقابل کویر کرمان داشتیم دلخوش نیستیم و باید دور برگشت در اصفهان بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

شهناز یاری درباره برتری تیمش مقابل دختران کویر کرمان در مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان، گفت: کرمان یکی از سرعتی‌ترین تیم‌هاست و بازیکنانش در کار تیمی خوب عمل می‌کنند. این تیم تنها باختی که در لیگ داشته مقابل ما بوده که در هر دو بازی با اختلاف یک گل بازی را واگذار کرده است.

وی افزود: ما بازی سختی داشتیم. با وجود فشار زیادی که در سالن بود و حضور تماشاگران پرتعداد، بازی در زمین کرمان شرایط خاصی دارد و به خاطر هوای خشک آن تیم‌ها نمی‌توانند آنطور که باید بازی‌شان را به نمایش بگذارند.

یاری با بیان اینکه در دیدار با کویر کرمان مالکیت توپ در اختیار شاگردانش بود، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مالکیت توپ دست ما بود اما در نیمه اول توپ‌های ما وارد دروازه حریف نمی‌شد و یا با بی‌دقتی بیرون می‌رفت. نیمه دوم با توجه به استراتژی که ما داشتیم فقط به ۳ امتیاز بازی فکر می‌کردیم. نمی‌خواستیم ریسک کنیم به همین دلیل بعد از زدن گل بازی را مدیریت کردیم.

سرمربی نامی‌نو همچنین درباره برتری مس رفسنجان مقابل حفاری، خاطرنشان کرد: با توجه به نتایجی که از هر دو تیم در نیم‌فصل دیده بودم پیش‌بینی برد رفسنجان را می‌کردم اما انتظار نداشتیم این تیم ۶ گل بزند. البته کار برای هیچ تیمی تمام نشده است و همه تیم‌ها هنوز فرصت دارند.

وی افزود: بردی که ما کسب کرده‌ایم قابل اعتماد نیست و به آن دلخوش نیستیم. تلاش می‌کنیم دور برگشت بازی خوبی را در اصفهان به نمایش بگذاریم.

یاری درباره شرایط مالی تیمش، عنوان کرد: شرایط خوب است و باشگاه به آنچه در قراردادمان نوشته متعهد بوده است.

انتهای پیام/س

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.