کد خبر : 130977
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 بهمن 1397 - 13:13
-

شمسایی: تاج گفت رکوردهای آقای گلی باید در ایران باقی بماند/ اعضای کمیته فنی تبحر خاص در کارشان دارند

شمسایی: تاج گفت رکوردهای آقای گلی باید در ایران باقی بماند/ اعضای کمیته فنی تبحر خاص در کارشان دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی  در مورد جلسه روز گذشته کمیته فنی و توسعه فوتسال فوتبال ساحلی  و معرفی اعضای جدید این کمیته گفت:در ابتدای جلسه معارفه اعضا جدید  این کمیته فنی و توسعه بود و همچنین در این جلسه در مورد  انتخاب کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان و مسائل دیگری در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی  در مورد جلسه روز گذشته کمیته فنی و توسعه فوتسال فوتبال ساحلی  و معرفی اعضای جدید این کمیته گفت:در ابتدای جلسه معارفه اعضا جدید  این کمیته فنی و توسعه بود و همچنین در این جلسه در مورد  انتخاب کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان و مسائل دیگری در رابطه با وضعیت کنونی فوتسال بحث شد.

وی در ادامه گفت:به نظر من اعضای جدید کمیته فنی و توسعه‌ای فوتسال و فوتبال ساحلی در این دو رشته تبحر خاصی دارند. انصاری فر رئیس کمیته فنی و توسعه فردی فوتبالی و فوتسالی و همچنین بیزنسمن خوبی است و یا ماجدی یکی  دیگر از اعضا وی فردی تحصیلکرده و رئیس آموزش فدراسیون فوتبال و … و یا سایر اعضا دکتر علیزاده، پرهیزکار،، هنرپیشه، رضاییان، و یا سرکار خانم شهریاری رئیس فوتبال ساحلی همگی این اعضا در کار خود خبره هستند و تک تک این افراد می توانند به رشد توسعه فوتسال فوتبال ساحلی کمک کنند.

عضو کمیته فنی و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: من کاری به گذشته کمیته فنی ندارم و حتی روز گذشته در جلسه به تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفتم من اگر می‌توانم برای توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مفید باشم و می توانم کمکی کنم حاضرم عضوی از این کمیته باشم. کار کمیته توسعه فنی دخالت در تیم‌ها و یا باشگاه‌ها نیست هدف این کمیته استعدادیابی و پیشرفت فوتسال است و ما از الان باید برنامه‌های مدونی برای استعدادیابی این  دو رشته‌ داشته باشیم. کمیته فوتسال در انتخاب علی صانعی به عنوان رئیس استعدادیابی فوتسال انتخاب خوبی بوده و با شناختی که من از صانعی دارم وی در این کار می‌تواند موفق باشد. البته  برنامه‌های ما در کمیته فنی باید بلند مدت و از همین امروز به دنبال ارتباط مجدد با صدا و سیما و پخش بازی‌های فوتسال مستقیم لیگ باشیم.

وی گفت:پرهیزکار سرپرست کمیته فوتسال وی فردی جوان، فعال و وقت‌گذار است و در عرصه های مدیریتی فدراسیون فعال و موفق بوده است و امیدوارم وی همچنان قوی و فعال باشد. ما باید از امروز به فکر جام ملتهای آسیا و مقدماتی جام جهانی در سال آینده باشیم به خصوص جام جهانی ۲۰۲۰.

وی همچنین درمورد صحبت‌های روز گذشته  تاج رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر بازی‌های دوستانه و حفظ آقای گلی جهان در فوتسال و یا فوتبال گفت: ما نباید بگذاریم رکوردهای فوتسال و فوتبال از ایران خارج شود و باید کاری کنیم که این رکوردها همچنان در ایران ماندگار شوند و در این جلسه همچنین  با پرهیزکار سرپرست کمیته فوتسال صحبت‌هایی داشت مبنی بر برگزاری چند بازی دوستانه برای تیم ملی فوتسال  و حضور اینجانب در تیم ملی برای پس گرفتن آقای گلی جهان از فالکائو بازیکن تیم ملی برزیل بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

این کمیته فنی کشکه . تو فقط فکر این هستی که یکجوری پاهات باز بشه تیم ملی .

نام ... یکشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

تو که دنبال اقای گلی نبودی میگفتی برام مهم نیست !! چیشده الان دوباره صدات درومده خودت خجالت نمیکشی واقعااینقد حرص و طمع داری!!