کد خبر : 131011
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 بهمن 1397 - 14:35
دسته‌بندی نشده
-

کمیته فنی باشگاه های بزرگ را بر می گرداند؟

کمیته فنی باشگاه های بزرگ را بر می گرداند؟
کمیته فنی فوتسال به دنبال مذاکره با باشگاه‌های برای ورود به عرصه فوتسال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه کمیته فنی فوتسال دیروز (شنبه) با حضور مهدی تاج، محمدحسن انصاری‌فرد رئیس کمیته فنی، وحید شمسایی، داود پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال، میرشاد ماجدی، بهرام رضائیان، محمدحسین علیزاده برگزار شد.

یکی از مواردی که در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته شد، مذاکره با باشگاه‌های بزرگ برای ورود به فوتسال بود. همچنین قرار شد یکی از اعضا با باشگاه سپاهان در این زمینه وارد مذاکره شود. همچنین کمیته فوتسال به دنبال بازگرداندن تیم دبیری تبریز به فوتسال است.

پخش تلویزیونی مسابقات فوتسال، آموزش مربیان و نظارت بر تمام رده‌های تیم ملی سایر موضوعاتی بود که در جلسه کمیته فنی مورد بررسی قرار گرفت.

داود پرهیزگار نیز به عنوان رئیس کمیته فوتسال از سوی تاج مأمور شد تا هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری دوستانه برای افزایش گل‌های وحید شمسایی و باز پس گرفتن عنوان آقای گلی جهان انجام دهد. این عنوان اکنون در اختیار فالکائو برزیلی است.

همچنین تاج در این جلسه تاکید کرده با توجه به پشت‌سر گذاشتن مسابقات تیم ملی فوتبال، تمرکز بیشتری روی فوتسال و فوتبال ساحلی می‌گذارد.

ارتباط با وزارت آموزش و پرورش و توسعه فوتسال دانش‌آموزی نیز یکی از برنامه‌های کمیته فنی برای اجراست. همچنین مقرر شده جلسات کمیته فنی دو هفته در میان برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

چه شود اگر شود