کد خبر : 131037
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 بهمن 1397 - 11:24
دسته‌بندی نشده
-

وزن کمیته فنی بالاتر از کمیته فوتسال/ کمیته ای که کشک نیست!

وزن کمیته فنی بالاتر از کمیته فوتسال/ کمیته ای که کشک نیست!
کمیته فنی و توسعه با معرفی اعضای جدید وارد فاز تازه ای شده است و به نظر می رسد به ماهیت واقعی خود که همان توسعه فوتسال و مسائل فنی است نزدیک خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فنی و توسعه با معرفی اعضای جدید وارد فاز تازه ای شده است و به نظر می رسد به ماهیت واقعی خود که همان توسعه فوتسال و مسائل فنی است نزدیک خواهد شد. با رفتن ترابیان از این کمیته، انصاری فرد گزینه مناسبی برای جانشینی او بود و حالا اعضایی که در این کمیته حضور دارند وزن آن را بالا برده اند.

میرشاد ماجدی از قدیمی های فوتبال و فوتسال که عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم هست از جمله نفراتی است که در این کمیته حضور دارد و در شرایطی که بارها نامش به عنوان گزینه احتمالی کمیته فوتسال مطرح شد عضو بودن در کمیته فنی می تواند اعتبار این کمیته را بالا ببرد.دکتر علیزاده که سابقه مدیریت بر آکادمی فوتبال ، استاد تمامی دانشگاه تهران را دارد نیز از چهره های موجه این کمیته است.

فرزاد هنرپیشه رئیس هیات فوتبال فارس که از قدیمی های فوتسال است نیز می تواند گزینه ای مناسب برای این رشته باشد.همچنین شهاب سفالمنش که هم مدرس و هم مربی فوتسال است و در بحث فنی و استعداد یابی گزینه مطلوبی به نظر می رسد.در کنار همه اینها وحید شمسایی هم قرار دارد که نیاز به معرفی نیست و سابقه فنی او در کنار علاقه اش به مدیریت باعث خواهد شد تا برای پیشرفت فوتسال تلاش کند.

رئیس این کمیته محمد حسن انصاری فرد است با پیشینه مثبت فنی به عنوان بازیکن تیم ملی فوتبال و پرسپولیس، پیشینه مربیگری در تیم ملی فوتسال و پیشینه مدیریتی در باشگاه هایی مثل راه آهن و پرسپولیس که باعث شده تا کمیته فنی و توسعه به یکی از پر و پیمان ترین کمیته های فدراسیون تبدل شده و حتی وزنی بیشتر از کمیته فوتسال به خود بگیرد. البته پرهیزگار سرپرست کمیته فوتسال خودش در جلسات کمیته فنی هم حضور دارد و به نوعی مشارکت خوبی با این کمیته داشته و به نظر می رسد مسیر فوتسال بیش از همیشه برای موفقیت هموار باشد.

کمیته فنی حالا از حالت نامطلوب گذشته خارج شده و دیگر برخی به آن کشک نمی گویند و خاصیت خود را پیدا کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.