کد خبر : 131035
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 بهمن 1397 - 11:19
-

پرهیزگار:ناظم‌الشریعه و شمسایی اختلافی با هم ندارند/ می‌خواهیم باشگاه‌های مطرح در فوتسال تیم داری کنند

پرهیزگار:ناظم‌الشریعه و شمسایی اختلافی با هم ندارند/ می‌خواهیم باشگاه‌های مطرح در فوتسال تیم داری کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داوود پرهیزکار در خصوص اینکه آیا کمیته فوتسال به دنبال این است که باشگاهی مانند سپاهان و دبیری تبریز را به لیگ برتر فوتسال بیاورد اظهار داشت: ما می‌خواهیم باشگاه‌های مطرح در فوتسال تیم داری کنند تا فوتسال رونق پیدا کند، ولی ما در اول کار هستیم. امیدواریم که این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داوود پرهیزکار در خصوص اینکه آیا کمیته فوتسال به دنبال این است که باشگاهی مانند سپاهان و دبیری تبریز را به لیگ برتر فوتسال بیاورد اظهار داشت: ما می‌خواهیم باشگاه‌های مطرح در فوتسال تیم داری کنند تا فوتسال رونق پیدا کند، ولی ما در اول کار هستیم. امیدواریم که این اتفاقات رخ بدهد.
وی در مورد اینکه آیا قرار است برنامه‌ای ترتیب داده شود تا وحید شمسایی به تیم ملی برگردد تا بتواند آقای گلی فوتسال جهان را از فالکائو بگیرد عنوان کرد: نظر تارج این این بود که این افتخارات برای ایران حفظ شود. آقای گل فوتبال جهان از ایران است و باید آقای گلی فوتسال هم به ایران برگردد. البته این مسئله ساز و کار خودش را می‌خواهد و باید در این خصوص تعاملات انجام شود.
سرپرست کمیته فوتسال خاطر نشان کرد: ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در مقعطی استعدادیابی انجام می‌داد و دنبال استعداد بود، اما با ۵۰ بازیکن نمی‌شود استعدادیابی انجام داد. این مسئله مسئول مستقیم می‌خواهد و باید این کار را انجام بدهیم.
پرهیزکار درباره اینکه آیا امکان دارد علی صانعی دوباره به تیم‌های ملی فوتسال برگردد عنوان کرد: صانعی مربی خوبی است و نظر کمیته فوتسال این است که دوباره برگردد. امثال صانعی فوتسال را خوب می‌فهمند و می‌توانند به ما کمک کنند باید در آ‌ینده در این خصوص هم تصمیم گیری کنیم.
وی در مورد اینکه آیا ناظم الشریعه و شمسایی با هم اختلاف دارند گفت: این دو اختلافی با هم ندارند و وظیفه ما این است که سوتفاهم‌ها را برطرف کنیم. مطمئنا سوءتفاهم‌ها برطرف می‌شود.
منبع:میزان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

علی صانعی بیاد اختلافات شروع میشه چون این آقا سیاستش اختلاف افنکنی هست

نام سه شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

جناب پرهیزگار هر طور شده آقای صانعی رو راضی کنید به تیم بانوان برگردند وگرنه تیم فوتسال بانوان دچار مشکلات زیادی خواهد شد هر طور شده ایشون رابرگردانید