کد خبر : 131043
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 بهمن 1397 - 14:44
-

بابایی :نمی‌دانم درخصوص این بازی و شکست چه بگویم/ انتظار چنین عملکردی را از بازیکنانم نداشتم

بابایی :نمی‌دانم درخصوص این بازی و شکست چه بگویم/ انتظار چنین عملکردی را از بازیکنانم نداشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زیور بابایی درباره شکست ۶ بر صفر تیمش در اولین بازی از مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور برابر مس‌رفسنجان، اظهارکرد: واقعا نمی‌دانم درخصوص این بازی و شکست چه بگویم. تیم ما در نیمه اول چهار گل به صورت متوالی دریافت کرد و نمی‌دانم چه شد که این تعداد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زیور بابایی درباره شکست ۶ بر صفر تیمش در اولین بازی از مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور برابر مس‌رفسنجان، اظهارکرد: واقعا نمی‌دانم درخصوص این بازی و شکست چه بگویم. تیم ما در نیمه اول چهار گل به صورت متوالی دریافت کرد و نمی‌دانم چه شد که این تعداد گل را دریافت کردیم. ما تنها برای برد به رفسنجان رفته‌ بودیم و فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی بیفتد.

وی بیان کرد: در نیمه دوم که بازیکنانم به خودشان آمدند که باید چکار کنند، با پنج خطا شدن تیم مس، صاحب سه پنالتی شدیم که متاسفانه این موقعیت‌ها را هم از دست دادیم. بازیکنانم اصلا نمی‌توانستند در زمین بدوند و حتی ۱۰ درصد توان‌شان را هم نگذاشتند. من اصلا انتظار چنین عملکردی را از بازیکنانم نداشتم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ‌‌‌ملی‌حفاری گفت: من واقعا از این نتیجه شوکه شدم و درست است که برد و باخت جزیی از بازی است ولی گاهی مواقع، آن هم باتوجه به این‌که در مرحله پلی‌آف هستیم، شرایط سخت می‌شود.

وی با تبریک به تیم مس رفسنجان، عنوان کرد: حریف خوب بازی کرد و مزد زحمات‌شان را گرفتند ولی بازهم تاکید می‌کنم که بازیکنانم برابر مس، در حد ۱۰ درصد از توان‌شان هم نبودند.

بابایی بیان کرد: بازی دوم در پیش است و اگر بازیکنانم خودشان بخواهند می‌توانند در این دیدار پیروز شوند و اگر هم نخواهند، اتفاق بازی اول مجددا تکرار خواهد شد. با شکست در مسابقه اول شرمنده طرفداران شدیم. امیدارم خدا کمک کند تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم، چرا که در طول مرحله مقدماتی واقعا زحمت کشیدیم و صدرنشین بودیم.

دیدارهای مرحله پلی‌آف به صورت ۲ برد از ۳ بازی برگزار می شود و باتوجه به شکست روز گذشته ملی‌حفاری در نخستین دیدار این مرحله، اهوازی‌ها امیدوارند که در بازی دوم به برد برسند تا کار برای تعیین تیم صعودکننده به مرحله بعد به مسابقه سوم کشیده شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.