کد خبر : 131047
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 بهمن 1397 - 14:44
دسته‌بندی نشده
-

ناظری:ثانیه های آخر دفاع پنج نفره بدی انجام دادیم /تیم ما به دلیل سایز زمین ساری ضرر میکند

ناظری:ثانیه های آخر دفاع پنج نفره بدی انجام دادیم /تیم ما به دلیل سایز زمین ساری ضرر میکند
بازیکن تیم شهروند ساری گفت: در مقابل مس سونگون با آمپولهایی که به پام زده شد و شایدم کار درستی نبود و کسی این کار را تایید نکند به خواست خودم، بازی کردم اما متاسفانه به نتیجه ی دلخواه نرسیدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم شهروند ساری گفت: در مقابل مس سونگون با آمپولهایی که به پام زده شد و شایدم کار درستی نبود و کسی این کار را تایید نکند به خواست خودم، بازی کردم اما متاسفانه به نتیجه ی دلخواه نرسیدیم.
مراد ناظری در مورد دیدار تیمش برابر مس سونگون گفت: در مورد مصدومیتم باید بگویم دچار یک مصدومیت خیلی بد و بچه گانه شدم که خودم مقصر بودم و کف پام شکست و هشت هفته به خاطر همین مصدومیت بیرون بودم و در مقابل مس سونگون با آمپولهایی که به پام زده شد و شایدم کار درستی نبود و کسی این کار را تایید نکند به خواست خودم، بازی کردم اما متاسفانه به نتیجه ی دلخواه نرسیدیم و ثانیه های آخر دفاع پنج نفره ی بد انجام دادیم و بازی را واگذار کردیم و در این شکست همه مقصر هستیم یکی کمتر، یکی بیشتر.

وی در خصوص برگزاری پلی آف اظهار داشت:پلی آف را تیمهای بالانشین جدول دوست ندارند و حق هم دارند چرا که ۲۶ هفته تلاش میکنند و در صدر جدول قرار میگیرند اما ممکن است در یک بازی نتیجه نگیرند و حذف شوند و تمام زحماتشان برباد رود ولی برای تیمهایی مثل تیم ما خیلی خوب است ما نباید قرعه مان به تیمهای مس یا گیتی میخورد ولی اتفاق افتاد اما اگر به تیمهای دیگر میخوردیم خیلی شرایطمان بهتر بود و بازی راحت تری داشتیم اما دیگر اتفاقی است که افتاده و زمان به عقب بازنمیگردد، انشالله در فصلهای آینده جبران کنیم اما در کل امسال با تیم ۱۰۰% بومی خود که تمام بازیکنانمان از رده ی پایه به اینجا رسیده اند، نتیجه ی بدی نگرفتیم و در رده ی هفتم در شرایطی قرار گرفتیم که با تیم سن ایچ که در رده ی پنجم قرار گرفت تنها ۲ امتیاز اختلاف داشتیم. در مجموع خدا را شکر شهروندی که معمولا در انتهای جدول قرار میگرفت امسال نتیجه ی بهتری گرفت.

بهترین گلزن شهروند ساری درباره ی بهترین گلزن بودنش در تیم در شرایطی که هفته ها هم حضور نداشت چنین توضیح داد: زمانی که گلی به ثمر میرسد در حقیقت زحمات همه ی اعضای یک تیم است از مربی گرفته تا تک تک بازیکنان، چرا که اگر پاسی داده نشود، گلی به ثمر نمیرسد. من هم اگر موفق به گلزنی شدم فقط به این دلیل بوده که تلاش همه ی بچه ها بوده و از همه آنها بابت این موضوع تشکر میکنم.

ناظری در پاسخ به اینکه آیا قبول دارید که ابعاد زمینتان برای همه ی تیمها یک معضل بزرگ است گفت: تیمی که بیشتر از هر تیم دیگری به دلیل سایز زمین ضرر میکند خود ما هستیم چون در زمین بزرگتر راحتتر بازی میکنیم و گواه این مسئله هم نتیجه های خوبی است که در بیرون از خانه گرفتیم چون زمینشان استاندارد است و تنها دلیلی که ما در سالن رسولی بازی میکنیم فقط حضور تماشاگرانمان است چون هیچ زمین دیگری وجود ندارد که گنجایش تماشاگران ما را داشته باشد وگرنه ما خودمان از دوست داریم که بتوانیم در زمین بزرگ بازی کنیم که این نظر تک تک بازیکنانمان است.

بازیکن شهروند ساری در پایان گفت: از مسئولان باشگاه تشکر میکنم، این فصل مصدومیت زیاد داشتم و حدوداََ یازده هفته را از دست دادم اما خدا را شکر همین که با مصدومیتهای بدی نظیر پاره شدن رباط صلیبی فصل تمام نشد میتوان گفت که فصل را به سلامت به پایان رساندیم و انشالله در سالهای آینده نتایج خیلی بهتری که درخور تماشاگرانمان باشد را کسب کنیم چون حق این تماشاگرانمان حداقل یکبار قهرمانی است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.