کد خبر : 131076
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397 - 10:46
-

تمجید سایت فدراسیون صربستان از تیم ملی فوتسال ایران و عباسی

تمجید سایت فدراسیون صربستان از تیم ملی فوتسال ایران و عباسی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در اولین بازی تدارکاتی خود در صربستان توانست با نتیجه ۶ بر ۳ میزبان خود را شکست بدهد. سایت فدراسیون فوتبال صربستان در این خصوص نوشت: «تیم فوتسال صربستان در دیدار مقابل تیم سوم جهان و تیمی که بارها قهرمان آسیا شده است با نتیجه ۶

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در اولین بازی تدارکاتی خود در صربستان توانست با نتیجه ۶ بر ۳ میزبان خود را شکست بدهد.

سایت فدراسیون فوتبال صربستان در این خصوص نوشت: «تیم فوتسال صربستان در دیدار مقابل تیم سوم جهان و تیمی که بارها قهرمان آسیا شده است با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد. در اولین مسابقه، شاگردان گوران ایوانچیچ به گل اول رسیدند ولی بعد از چهار دقیقه، ایران نشان داد که چرا یکی از بهترین تیم های فوتسال جهان است. بهترین بازیکن این دیدار را شاید بتوان سعید احمد عباسی دانست که توانست خیلی زود یکی از سه گل خود را در این مسابقه به ثمر برساند.»

نیمه نخست این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود صربستان تمام شده بود و صرب ها امیدوار بودند این مسابقه را با پیروزی به پایان برسانند اما گل های ایران در نیمه دوم همه چیز را عوض کرد.

سایت فدراسیون صربستان در ادامه گزارش خود آورده است: «ما چند موقعیت گلزنی دیگر هم داشتیم اما ایران می دانست که چطور از این اشتباهات استفاده و صربستان را تنبیه کند. سیمیچ و راجشویچ می توانستند گلزنی کنند اما عباسی بالاتر از آنها و بهترین بازیکن تیم حریف بود.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.