کد خبر : 131200
تاریخ انتشار : شنبه 20 بهمن 1397 - 10:14
-

تدریس سفال‌منش در دوره‌ مربی‌گری فوتسال تایلند

تدریس سفال‌منش در دوره‌ مربی‌گری فوتسال تایلند

به گزارش پایگاه خبرى فوتسال ایران، شهاب سفال‌منش مدرس ایرانی AFC که به تازگی عضو کمیته فنی فوتسال شده برای تدریس در دوره مربی‌گری فوتسال به تایلند سفر کرده است. او در این دوره که از ۱۵ بهمن به مدت دو هفته برگزار می‌شود به همراه چان از هنگ‌کنگ و صادق امانی برای مربیان تایلندی

به گزارش پایگاه خبرى فوتسال ایران، شهاب سفال‌منش مدرس ایرانی AFC که به تازگی عضو کمیته فنی فوتسال شده برای تدریس در دوره مربی‌گری فوتسال به تایلند سفر کرده است. او در این دوره که از ۱۵ بهمن به مدت دو هفته برگزار می‌شود به همراه چان از هنگ‌کنگ و صادق امانی برای مربیان تایلندی دوره سطح ۳ فوتسال را تدریس خواهد کرد.

سفال‌منش همچنین درباره همکاری در طرح‌های توسعه فوتسال در کشورهای مختلف توضیح‌ داد: از سال ۲۰۱۶ طرح توسعه فوتسال کانادا را شروع کرده‌ام و اخیرا هم بعد از سفر دو ماه پیش به هند که به منظور تدریس بود، درگیر برنامه‌ریزی برای توسعه فوتسال این کشور هستم. آن‌ها به تازگی صاحب کمیته فوتسال شده‌اند و برنامه زیادی برای پیشرفت تیم ملی و لیگ دارند.

او افزود: اگر به دنبال پیشرفت در فوتسال ایران هستیم باید جایگاه خودمان را در آسیا و جهان حفظ کنیم. ایران نتایج خوبی در سال‌های اخیر کسب کرده و حفظ این جایگاه نیاز به برنامه‌ریزی خوبی دارد. ما در کمیته فنی به دنبال این هستیم تا جایگاه خودمان را حفظ و ارتقا دهیم. در این زمینه به دنبال معرفی افراد جدید در مسئولیت‌های مختلف فوتسال در آسیا هستیم. افرادی مثل علی کفاشیان به عنوان رئیس کمیته فوتسال و علی تارقلی‌زاده رئیس دپارتمان فوتسال آسیا صاحب کرسی هستند. این با ارزش است که ایرانی‌ها چطور خودشان را در عرصه‌های بین‌المللی مطرح ‌کنند. در جلسات کمیته فنی نیز که به تازگی تشکیل شده به دنبال تک‌محوری بودن نیستیم و حضور افرادی مثل وحید شمسایی به عنوان یک برند، به دیده شدن فوتسال در ایران کمک می‌کند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.