کد خبر : 131207
تاریخ انتشار : شنبه 20 بهمن 1397 - 11:14
-

پلی آف آرزوی صدرنشین را بر باد داد/ پایان تلخ ملی حفاری در فوتسال بانوان

پلی آف آرزوی صدرنشین را بر باد داد/ پایان تلخ ملی حفاری در فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبرى فوتسال ایران،در پایان بازی‌‎های دور برگشت مرحله نیمه نهایی فوتسال بانوان تیم‌های نامی نو اصفهان و مس رفسنجان به فینال راه پیدا کردند. بازی‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی فوتسال بانوان جمعه برگزار شد و چهار تیم رقابت خود را برای رسیدن به فینال آغاز کردند. ملی حفاری اهواز که در

به گزارش پایگاه خبرى فوتسال ایران،در پایان بازی‌‎های دور برگشت مرحله نیمه نهایی فوتسال بانوان تیم‌های نامی نو اصفهان و مس رفسنجان به فینال راه پیدا کردند.

بازی‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی فوتسال بانوان جمعه برگزار شد و چهار تیم رقابت خود را برای رسیدن به فینال آغاز کردند. ملی حفاری اهواز که در جریان لیگ و با پیروزهایی زیادی که به دست آورد خود را به عنوان شانس اول قهرمانی معرفی کرد و تا پایان لیگ هم صدرنشین بود، در حالی به مصاف مس رفسنجان رفت که دیدار دور رفت را ۶ بر صفر شکست خورده بود و برای رسیدن به فینال راهی جز شکست پرگل مس نداشت. هر چند دیدار این دو تیم ۵ بر یک به سود ملی حفاری به پایان رسید اما در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب شد و از رسیدن به فینال بازماند تا ناکام بزرگ فوتسال بانوان باشد.

در دیگر دیدار تیم نامی نو اصفهان میزبان دختران کویر مس کرمان بود. دیدار رفت این دو تیم را نامی نو با یک گل به پیروزی رسیده بود و دیدار برگشت توانست ۴ بر یک حریف خود را مغلوب کند تا به همراه مس رفسنجان برای کسب جام قهرمانی به مصاف هم بروند. نماینده اصفهان در مجموع ۵ بر یک پیروز شد و به فینال صعود کرد و برای کسب جام باید تیم شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها را از پیش رو بردارد.

نتیجه دیدارهای دور رفت نیمه نهایی

مس رفسنجان ۶ _ ملی حفاری اهواز صفر

دختران کویر مس کرمان صفر _ نامی نو اصفهان یک

نتیجه دیدارهای دور برگشت نیمه نهایی

ملی حفاری اهواز ۵ _ مس رفسنجان ۱

نامی نو اصفهان ۴ _ دختران کویر مس کرمان ۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.