کد خبر : 131209
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 بهمن 1397 - 10:46
-

بابایی:امیدوارم سال آینده برنامه پلی‌آف کارشناسی‌تر باشد تا تیم‌های صدرنشین لطمه نخورند

بابایی:امیدوارم سال آینده برنامه پلی‌آف کارشناسی‌تر باشد تا تیم‌های صدرنشین لطمه نخورند

به گزارش پایگاه خبرى فوتسال ایران،زیور بابایی درباره عدم صعود تیمش به مرحله فینال فوتسال بانوان اظهار داشت: امروز حفاری همان تیم همیشگی بود اگر بچه‌ها ۵۰ درصد توان امروز را در بازی رفت می‌گذاشتند، آن اتفاق نمی‌افتاد و ما ۶ گل نمی‌خوردیم. وی با انتقاد از برنامه پلی‌آف و تفاوت آن با مسابقات مردان،‌گفت:

به گزارش پایگاه خبرى فوتسال ایران،زیور بابایی درباره عدم صعود تیمش به مرحله فینال فوتسال بانوان اظهار داشت: امروز حفاری همان تیم همیشگی بود اگر بچه‌ها ۵۰ درصد توان امروز را در بازی رفت می‌گذاشتند، آن اتفاق نمی‌افتاد و ما ۶ گل نمی‌خوردیم.

وی با انتقاد از برنامه پلی‌آف و تفاوت آن با مسابقات مردان،‌گفت: امیدوارم سال آینده برنامه پلی‌آف کارشناسی‌تر باشد تا تیم‌های صدرنشین لطمه نخورند. این اتفاق ممکن بود برای هر تیم دیگری رخ دهد. برنامه پلی‌اف مردان متفاوت است و هر تیمی که از سه مسابقه دو دیدار را ببرد به مرحله بعد راه پیدا می‌کند اما در بخش بانوان این مسابقه رفت و برگشت برگزار شد و نمی‌دانم چرا مسابقات مردان و زنان متفاوت بود. حفاری از این اتفاق ضربه خورد اما من به مس تبریک می‌گویم که زحمت کشیدند و مزد زحمات خود را گرفتند.

بابایی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کردید بازی رفت ۶ گل از مس دریافت کنید، عنوان کرد: اصلاً. هنوز در شوک بازی رفت هستم که چرا بازیکنان نتوانستند حتی ۱۰ درصد توان بازی امروزشان را در بازی رفت به نمایش بگذارند. البته ما آسیب‌دیده هم داشتیم اما نمی‌دانم چرا همه بچه‌ها خوب بازی نکردند. باور نمی‌شود ۶ گل خورده باشیم. شاید به صلاح ما بود و خدا صلاح بندگانش را بهتر می‌داند.

سرمربی شرکت ملی حفاری در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه لیگ امسال را چطور دیدید، خاطرنشان کرد: امسال لیگ بهتر بود این طور نبود که برخی از تیم‌ها مقابل تیم‌های دیگر بازی نکنند، سال قبل برخی از تیم‌ها زنگ تفریح بودند و گل‌های زیادی می‌خوردند به همین دلیل مقابل تیم‌های صدرنشین بازی نمی‌کردند. در واقع انتخاب می‌کردند مقابل چه تیمی بازی نکنند، اما امسال لیگ منسجم و بهتر بود اما ای کاش روی مرحله پلی‌آف بیشتر کار می‌شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.