کد خبر : 131211
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 بهمن 1397 - 10:50
-

طیبی: از پاداش قهرمانی آسیا، ۲۲ میلیون تومان باقی مانده است/ در بازی مقابل صربستان ۵-۶ نفر از بازیکنان جوان بودند

طیبی: از پاداش قهرمانی آسیا، ۲۲ میلیون تومان باقی مانده است/ در بازی مقابل صربستان ۵-۶ نفر از بازیکنان جوان بودند
ملی پوش فوتسالیست کشورمان از بی اعتنایی به فوتسال و عدم پرداخت پاداش های معوق گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبرى فوتسال ایران،حسین طیبی ملی پوش فوتسالیست کشورمان در ارتباط با پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال بیان کرد: ضمن تبریک به فوتبالیست ها بابت تلاش روزهای اخیرشان، اما باید گفت جامعه فوتسال بسیار با حجب و حیا است و اصلا به دنبال پاداش نیست. خیلی وقت است که از تسویه پاداش های ملی پوشان فوتسال می گذرد. افتخار آفرینی های فوتسال بسیار زیاد است اما به همان اندازه به این رشته ورزشی احترام نمی گذارند.

او درباره مبلغ پاداش های واریز نشده به حساب ملی پوشان این گونه تصریح کرد: از قهرمانی جام ملت های آسیا ۲۰۱۸، بیست و دو میلیون تومان باقی مانده و از کسب رتبه سومی در جام جهانی ۲۰۱۶ مدت زمان زیادی برای پرداخت پاداش ها گذشته است، به حدی که مبلغ آن در خاطرم نیست!

اما طیبی درباره انتقادات از تیم ملی و تفکرات سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان مبنی بر نبود جوانگرایی در تیم افزود: در بازی های دوستانه اخیر مقابل صربستان پنج یا شش نفر از بازیکنان دعوت شده جوان بودند. به نظر من در تیم ملی از استراتژی تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه بهره برده شد، تفکری که در تیم های برتر دنیا چون برزیل و اسپانیا استفاده می شود.

طیبی درباره بازی اخیر تیم ملی ایران و کسب رتبه سوم در رنکینگ فیفا اظهار خوشحالی کرد و گفت: کسب رتبه سوم جهانی را به همه علاقه مندان و عوامل فوتسال تبریک می گویم، بازی هایمان با صربستانی که بازیکنان فیزیکی در اختیار دارند بسیار مفید بود. مصاف با تیمی چون صربستان که وقت و سرمایه زیادی را روی توسعه فوتسال می گذارد باعث خوشحالی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.