کد خبر : 131401
تاریخ انتشار : جمعه 26 بهمن 1397 - 23:32
-

باران بطری و ترقه در اهواز/ جمع آوری امضا توسط ملی پوش بین دو نیمه/ هوادار خردسال در آغوش کاپیتان حفاری

باران بطری و ترقه در اهواز/ جمع آوری امضا توسط ملی پوش بین دو نیمه/ هوادار خردسال در آغوش کاپیتان حفاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دو تیم ملی حفاری اهواز  و گیتی پسند اصفهان در حالی در دور رفت مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر مقابل هم قرار میگرفتند که ملی حفاری هر دو بازی رفت و برگشت را در لیگ برتر به گیتی پسند باخته بود. حاشیه های بازی: بازی با یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دو تیم ملی حفاری اهواز  و گیتی پسند اصفهان در حالی در دور رفت مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر مقابل هم قرار میگرفتند که ملی حفاری هر دو بازی رفت و برگشت را در لیگ برتر به گیتی پسند باخته بود.

حاشیه های بازی:
بازی با یک دقیقه سکوت به احترام شهدای پاسدار حداثه تروریستی زاهدان شروع شد.
حفاری خیلی زود توسط حرکت تکنیکی حسین فهیمی و ضربه پای راستش به گل اول رسید. فهیمی به مانند همیشه، گل را به برادر بزرگترش که در میان تماشاگران حضور داشت تقدیم کرد.
پس از این گل این گیتی پسند بود که سرا پا حمله شد و موقعیت های خوبی نیز به دست آورد که با درخشش سجاد بابایی از رسیدن به گل باز ماند.
در آخرین دقایق نیمه اول سعید احمد عباسی با حرکتی فوق العاده زیبا پس از جا گذاشتن سه بازیکن حفاری و دروازه بان این تیم، دروازه حفاری را گشود.
بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.
در بین دو نیمه حرکت بسیار زیبایی توسط کانون هواداران حفاری و فرهاد توکلی انجام گرفت. پیراهن شماره ١٣ فرهاد توکلی در تیم ملی با امضای خودش، مهدی جاوید، محمد کشاورز و سپهر محمدی به منظور جمع آوری امضا توسط بزرگان فوتبال و فوتسال کشور روی پیراهن به نمایش گذاشته شد. قرار است پس از جمع آوری امضاها، این پیراهن با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد که در زندان های خوزستان هستند به مزایده گذاشته شود.

IMG_20190215_203812_797این کار زیبای فرهاد توکلی با تشویق هواداران حفاری همراه بود و بسیار مورد توجه آن ها قرار گرفت.
نیمه دوم با بازی بهتر تیم گیتی پسند شروع شد اما باز هم این فهیمی بود که توانست با حرکتی تکنیکی از بین دو بازیکن گیتی پسند عبور کرده و با ضربه پای چپ دروازه سپهر محمدی را برای بار دوم باز کند. بعد از گل، از سمت تماشاگران ترقه ای به درون زمین انداخته شد.
پس از این گل باز هم شاهد بازی بهتر تیم گیتی پسند و درخشش سجاد بابایی بودیم.
حرکت فوق العاده جاوید باعث جا ماندن حفاری شد و پاس این بازیکن به محمد شجری با سوپر واکنش سجاد بابایی مهار شد.
بازی به شکل فوق العاده زیبایی در حال پیگیری بود و هر دو تیم دست از حمله روی دروازه یکدیگر برنمی داشتند تا باز هم این گیتی پسند بود که روی اشتباه سجاد بابایی در دفع توپ توسط محمد شجری به گل تساوی رسید.
حفاری پس از تساوی باز هم جلو کشید و عظیمی پاسی که از فهیمی گرفته بود را به سمت دروازه گیتی پسند زد که با ضربه سر هومن یعقوبی به گل سوم حفاری تبدیل شد.
پس از این گل باز هم شاهد پرتاب ترقه به زمین بودیم که باعث توقف چند دقیقه ای بازی شد.
در نهایت بازی با نتیجه سه بر دو به سود حفاری به پایان رسید.

حفاری اهوازپس از پایان بازی در حالی که گیتی پسند قصد ورود به رختکن خود را داشت، تعدادی از تماشاگران به سوی آن ها بطری پرتاب کردند.

براساس مشاهدات خبرنگار ما، مهدی جاوید نیز یکی از بطری ها را برداشته و به سمت تماشاگران پرت کرد. در ادامه عصبانیت شدید یکی از هواداران باعث شد تا او بخواهد از نرده ها پایین پریده و به سمت رختکن گیتی پسند حمله کند که با دخالت یعقوب مراقی مربی حفاری و لیدرهای حفاری، از این اتفاق جلوگیری شد.
پس از پایان درگیری ها، فرهاد توکلی به صحبت با هواداران پرداخت و آن ها را آرام کرد.
هوادار خردسال حفاری که با پیراهن حفاری به سالن آمده بود به سمت حسین فهیمی رفت و با او عکس گرفت.
این هوادار خردسال در طول بازی بسیار با تعصب به تشویق حفاری می پرداخت.

IMG_20190215_232746_061

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰:۲۱

آخه این چه وضعشه تو رو قرآن. تو اهواز دیگه شورشو درآوردن. اون از فحاشی به سن سن ایچ اینم از این بازی. کمیته انظباطی کجاست

نام ... شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

اصفهان جمعه بعد بازی اهوازی دیگه وجود نداره