کد خبر : 131417
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 9:33
-

تقی پور: برای تکرار قهرمانی تلاش می کنیم/بازیکنان ما توانستند با تجربه خودشان، نتیجه لازم را به دست آورند

تقی پور: برای تکرار قهرمانی تلاش می کنیم/بازیکنان ما توانستند با تجربه خودشان، نتیجه لازم را به دست آورند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال صنعت مس سونگون گفت: هدف اصلی ما کسب مقام قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور است که امیدواریم با تلاش همه اعضای تیم به آن دست یابیم. اسماعیل تقی پور پس از پیروزی تیمش مقابل محمد سیمای قم با بیان این که امیدواریم با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال صنعت مس سونگون گفت: هدف اصلی ما کسب مقام قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور است که امیدواریم با تلاش همه اعضای تیم به آن دست یابیم.

اسماعیل تقی پور پس از پیروزی تیمش مقابل محمد سیمای قم با بیان این که امیدواریم با کسب نتیجه دلخواه در تبریز به مسابقه نهایی راه یابیم، افزود: برای همه تیم ها احترام قائل هستیم، اما کار خودمان را انجام می دهیم و برای کسب قهرمانی تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.
وی بازی مقابل تیم سوهان محمد سیما را دارای حساسیت بالایی دانست و افزود: در طول هفته گذشته نیز تلاش کردیم تا برای این مسابقه آماده باشیم.
وی ادامه داد: خدا را شاکریم که بازیکنان ما توانستند با تجربه خودشان، نتیجه لازم را به دست آورند و تحقق این مساله مهم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.