کد خبر : 131498
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 17:54
دسته‌بندی نشده
-

جاوید :در اصفهان صعودمان را جشن می گیریم/متاسفانه مدیریت در کنترل تماشاچیان خاطی ضعیف بود

جاوید :در اصفهان صعودمان را جشن می گیریم/متاسفانه مدیریت در کنترل تماشاچیان خاطی ضعیف بود
ملی پوش گیتی پسند در مورد حواشی اهواز گفت: ورزشگاهی با ۵۰۰ نفر گنجایش، ظرفیت مهار ۵۰ تماشاگر پشت به دروازه ما را نداشت؟ کل نیمه دوم از طرف هواداران به بازیکنان ملی پوش ما فحاشی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی جاوید بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان در ارتباط با حاشیه بازی روز گذشته (جمعه) این تیم مقابل تیم ملی حفاری اهواز و جنجال‌های پیش آمده از طرف هواداران تیم رقیب عنوان کرد: در باخت ما مسائل فنی دخیل نبود، من احساس می‌کنم تمامی این اتفاقات از قبل برنامه ریزی شده بود.

او در ادامه گفت: ورزشگاهی با ۵۰۰ نفر گنجایش، ظرفیت مهار ۵۰ تماشاگر پشت به دروازه ما را نداشت؟ کل نیمه دوم از طرف هواداران به بازیکنان ملی پوش ما فحاشی شد.

جاوید درباره پرتاب بطری و ترقه به درون زمین بازی تصریح کرد: من متوجه نشدم که هواداران از نیمکت حفاری خط می‌گرفتند یا خیر. حفاری تیم اخلاق مداری است، اما متاسفانه مدیریت آن‌ها در کنترل تماشاچیان خاطی ضعیف بود.

جاوید درباره بازی رفت با حفاری گفت: از نظر فنی بازی بی نقص بود، اما از نظر حواشی، ما انتظار نداشتیم در اهواز این اتفاقات بیافتد. این اتفاقات زیبایی‌های فوتسال را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد. با این حال تلاش می‌کنیم در بازی برگشت و در خانه خود (اصفهان) صعودمان را جشن بگیریم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴

جاوید کل ایران دچار جنجال و حاشیه شده شماره پلاک ماشینش چنده؟