کد خبر : 131447
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 16:08
-

داوودی‌نژاد:یک پای فینال خواهیم بود/بازیکنان و مربیان باید دارای ظرفیت بالایی باشند

داوودی‌نژاد:یک پای فینال خواهیم بود/بازیکنان و مربیان باید دارای ظرفیت بالایی باشند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا داوودی‌نژاد درخصوص پیروزی روز گذشته تمیش در بازی رفت نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ برتر کشور، اظهارکرد:‌ در این هفته به مصاف گیتی‌پسندی رفتیم که ۲۶ هفته در صدر جدول قرار داشت و از بازیکنان باسابقه ملی‌پوش نیز بهره می‌برد. ما برای این دیدار تمرینات خوبی داشتیم و حریف را به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا داوودی‌نژاد درخصوص پیروزی روز گذشته تمیش در بازی رفت نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ برتر کشور، اظهارکرد:‌ در این هفته به مصاف گیتی‌پسندی رفتیم که ۲۶ هفته در صدر جدول قرار داشت و از بازیکنان باسابقه ملی‌پوش نیز بهره می‌برد. ما برای این دیدار تمرینات خوبی داشتیم و حریف را به خوبی آنالیز کردهذ بودیم، ضمن این‌که در جریان بازی هم آن‌چه از بازیکنان‌مان خواسته بودیم، اجرا کردند.

وی بیان کرد: در کنار عملکرد خوب تیم‌مان، تماشاگران با استقبال و حمایت بسیار خوب‌شان به ما کمک کردند تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. امیدوارم روند خوب‌مان را در بازی برگشت در اصفهان نیز داشته باشیم و به فینال برسیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در ادامه درباره درگیری که روز گذشته بین بازیکن گیتی‌پسند و تماشاگران به وجود آمد نیز عنوان کرد: بازیکنان و مربیان باید داراری ظرفیت بالایی باشند و این‌که نسبت به صحبت تماشاگران واکنش نشان دهیم یا بازیکن ملی‌پوش به سمت آن‌ها بطری پرتای کند، اقدام درستی نیست. ما باید قدردان تماشاگران باشیم که حضورشان باعث دلگرمی ما می‌شود. به هر حال چنین مشکلاتی در تمامی سالن‌های ورزشی وجود دارد و به نظرم احتیاج به فرهنگ‌سازی است. باید برای ساماندهی تماشاگران برنامه‌ریزی کنیم که این مهم نیاز به زمان دارد و نهادینه شدن آن طی یک یا دو سال اتفاق نمی‌افتد.

وی گفت:‌ در بازی برگشت برابر گیتی‌پسند در اصفهان به دنبال حواشی نیستیم و حواس‌مان به مستطیل بازی است. ما اگر کار خودمان را انجام دهیم، هیچ شیطنتی نمی‌تواند ما را از هدف‌مان دور کند. امیدوارم در اصفهان کار بزرگی انجام دهیم.

داوودی‌نژاد گفت: برای رسیدن به فینال باید به خوبی کار کنیم و از همه مهمتر باید تمرکز کافی داشته یاشیم و بی‌شک این‌گونه می‌توانیم با کسب یک نتیجه خوب که دور از دسترس هم نیست، یک پای فینال باشیم. بازی سختی در دور برگشت با گستی‌پسند خواهیم داشت ولی لذت‌بخش خواهد بود زیرا بازیکنان ما برابر تیمی قرار خواهند گرفت که پس از تیم‌ملی ایران، تیم دوم ایران محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: ابتدای فصل بازیکنانی از جمله توکلی، نمازی و ضیاغم را از دست دادیم و در نیم‌فصل نیز حفیظی که آقای گل تیم‌مان بود هم به تیم عراقی پیوست و اکنون با جوانان و نفراتی داریم که با تمام وجود کار می‌کنیم. ما در بازی رفت برابر گیتی‌پسند نیز نتیجه تلاش‌مان را گرفتیم و امیدارم برای بازی برگشت، دچار غرور نشویم و با تمرکز بالا و دعای خیر مردم خوزستان بتوانیم بازی بسیارخوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری بیان کرد: در اصفهان با کسب یک نتیجه هم می‌توانیم به فینال برسیم. ما از اکنون به فینال لیگ برتر فکر می‌کنیم و فینالیست شدن حق ما است زیرا با نداشته‌ها به این‌جا رسیدیم و باید قدر زحمات‌مان را بدانیم و ثابت کنیم رسیدن‌مان به این مرحله از مسابقات شانسی نبوده است.

وی افزود: خیلی از کارشناسان فوتسال استان در این مدت همراه ما بودند که البته منتقدانی هم داشتیم که اصلا باور نداشتند که این تیم حتی جزو هشت تیم قرار بگیرد که خدا را شکر ما جزو چهار تیم قرار گرفتیم که باتوجه به نتایجی که کسب کرده‌ایم، به نظرم یک پای فینال نیز خواهیم بود و امیدوارم این روندمان ادامه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.