کد خبر : 131421
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 9:28
-

رضایی :تلاشمان می کنیم تا جام قهرمانی را با خود به رفسنجان بیاوریم/لیگ امسال در مقایسه با سال گذشته پربارتر بود

رضایی :تلاشمان می کنیم تا جام قهرمانی را با خود به رفسنجان بیاوریم/لیگ امسال در مقایسه با سال گذشته پربارتر بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عاطفه رضایی اظهار داشت: در مرحله فینال میزبان تیم فوتسال نامی نو اصفهان بودیم. شاگردانم بازی بسیار خوبی را ارائه کردند. البته هردو تیم نیمه نخست را محتاطانه شروع کردند. در نیمه دوم نیز ابتدا تیم مس گل زد و در دقایق پایانی گل خوردیم. وی افزود: حق تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عاطفه رضایی اظهار داشت: در مرحله فینال میزبان تیم فوتسال نامی نو اصفهان بودیم. شاگردانم بازی بسیار خوبی را ارائه کردند. البته هردو تیم نیمه نخست را محتاطانه شروع کردند. در نیمه دوم نیز ابتدا تیم مس گل زد و در دقایق پایانی گل خوردیم.

وی افزود: حق تیم مس پیروزی بود اما نامی نو نیز از فرصت به دست آمده خود استفاده کرد و گل تساوی را به ثمر رساند. هدف ما این بود که در زمین خودمان گل نخوریم اما این بازی با تساوی یک -یک به پایان رسید. البته از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان ادامه داد: تیم ما در شرایطی به فینال پلی آف راه پیدا کرد که در چند بازی نخست لیگ نتایج خوبی به ثمر نرساند اما به مرور بازی‌های تیم مس بهتر شد و حالا در یک قدمی قهرمانی قرار گرفته‌ایم. واقعا تیم مس رفسنجان شگفتی ساز لیگ امسال فوتسال بود.

رضایی یادآورشد: لیگ امسال در مقایسه با سال گذشته پربارتر بود. با منحل شدن تیم دانشگاه آزاد بازیکنان ملی‌پوش این تیم در بین تیم‌ها پخش شدند. تیم‌ها نیز بازی‌های جذابی را ارائه کردند. تا هفته‌های پایانی نیز تیم های راه یافته به پلی آف مشخص نبود. این نشان دهنده رقابت نزدیک تیم‌ها دراین فصل بود.

وی تصریح کرد: در این هفته روی نقاط ضعف و قوت خودمان کار می‌کنیم. در اصفهان بازی سختی خواهیم داشت اما تمام تلاشمان را می کنیم تا جام قهرمانی را با خود به رفسنجان بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.