کد خبر : 131472
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 17:35
-

رعدی ؛ مدیر فنی/ بابایی و یاری ؛ مربیان تیم ملی بانوان

رعدی ؛ مدیر فنی/ بابایی و یاری ؛ مربیان تیم ملی بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست کمیته فوتسال گفت: با انتخاب کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان، از این پس اردوهای این تیم آغاز می شود. داود پرهیزگار، سرپرست کمیته فوتسال گفت: از ساعت ۱۴:۰۰ امروز نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با حضور انصاری فر- دکتر ماجدی- شمسایی- هنرپیشه- شهریاری و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست کمیته فوتسال گفت: با انتخاب کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان، از این پس اردوهای این تیم آغاز می شود.
داود پرهیزگار، سرپرست کمیته فوتسال گفت: از ساعت ۱۴:۰۰ امروز نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با حضور انصاری فر- دکتر ماجدی- شمسایی- هنرپیشه- شهریاری و دکتر صوفی زاده برگزار شد و در نهایت به جمع بندی نهایی برای انتخاب نفرات کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان بزرگسالان رسیدیم.

وی گفت: مقرر شد تا علی رعدی به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان و زیور بابایی به همراه شهناز یاری به عنوان مربی تیم ملی فوتسال بانوان این تیم را هدایت کنند.

سرپرست کمیته فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال بانوان قرار است تا در اسفند ماه دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه برگزار کند بر همین اساس با انتخاب نفرات فوق به عنوان کادر فنی، اردوهای تدارکاتی آغاز خواهد شد تا بازیکنان آمادگی لازم را برای حضور در بازیهای دوستانه داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.