کد خبر : 131449
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 16:06
-

سلیمانی:گیتی پسند مشکلات خود را گردن فدراسیون و سازمان لیگ می اندازد/کسی که نمیتواند ببرد، دنبال حواشی و بیانیه است

سلیمانی:گیتی پسند مشکلات خود را گردن فدراسیون و سازمان لیگ می اندازد/کسی که نمیتواند ببرد، دنبال حواشی و بیانیه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: از باشگاهها می خواهم که برای از بین بردن تنش در زمان بازی تیمهایشان از هیچ تلاشی دریغ نکنند. کاظم سلیمانی، دبیر سازمان لیگ فوتبال درباره اتفاقاتی که در دیدار دو تیم گیتی پسند و ملی حفاری اهواز رخ داد، گفت: نماینده فدراسیون و من

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: از باشگاهها می خواهم که برای از بین بردن تنش در زمان بازی تیمهایشان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
کاظم سلیمانی، دبیر سازمان لیگ فوتبال درباره اتفاقاتی که در دیدار دو تیم گیتی پسند و ملی حفاری اهواز رخ داد، گفت: نماینده فدراسیون و من به عنوان دبیر سازمان لیگ فوتسال این دیدار را بطور کامل زیر نظر داشتیم. از قبل هماهنگ کرده بودیم که تماشاگران پشت نیمکت تیم ها نباشند. ضمن اینکه نیروی انتظامی نیز حضور داشتند و تلاش خود را برای برقراری نظم به کار گرفتند.

وی گفت: زمانی که بازی شروع شد روند عادی خود را طی می کرد و به نظرم بازی دست بازیکنان اهواز بود. بازی پایاپایی را شاهد بودیم. در زمانی که گل دوم ملی حفاری به ثمر رسید ترقه ای از سوی تماشاچیان پرتاب شد و ترقه صدا دار بود اما هیچ صدمه ای را به سالن بازی وارد نکرد. سریعا به نماینده بازی متذکر شدم که اگر ترقه ای زدند، بازی نیمه تمام شود که خوشبختانه تا پایان بازی هیچ اتفاقی رخ نداد.

وی افزود: در زمان پایان بازی، بازیکنان دو تیم و تماشاگران با یکدیگر درگیر شدند و متاسفانه شاهد تنش بودیم. مقصر دو تیم بودند که با یکدیگر درگیر شدند و معتقدم باخت تیم ها به مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال مربوط نمی شود و مسئول برد یا باخت مستقیما خود تیم ها هستند.

دبیر سازمان لیگ فوتسال ادامه داد: تیم گیتی پسند مشکلاتی دارد و معمولا مشکلات خود را بر گردن فدراسیون و یا سازمان لیگ فوتسال می اندازد. ما از هیچ چیزی ترسی نداریم و فکر می کنم کسی که نمیتواند بازی ساده ای را ببرد، دنبال حواشی و بیانیه است.

وی در پایان گفت: تخلفات و شرایطی که در بازی رخ داد را به کمیته انضباطی ارجاع دادیم. از تمام باشگاهها می خواهیم که در جریان بازیهای لیگ از هیچ تلاشی برای برگزاری مسابقه ای بدون اتفاق و حساسیت دریغ نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.