کد خبر : 131454
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 16:18
-

شیربیگی:انتخاب سرمربی جدید تیم ملی اختلالی در لیگ ایجاد نکرد/ هیچ شخصی فکرش را نمی‌کرد مس به فینال برسد

شیربیگی:انتخاب سرمربی جدید تیم ملی اختلالی در لیگ ایجاد نکرد/ هیچ شخصی فکرش را نمی‌کرد مس به فینال برسد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال نامی نو اصفهان گفت: تیم ما برای پیروزی مقابل مس به شهر رفسنجان رفته بود و تصور نمی‌کردیم در این بازی امتیای از دست بدهیم. سارا شیر بیگی بازیکن تیم فوتسال نامی نو اصفهان در مورد بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: با آن تعداد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال نامی نو اصفهان گفت: تیم ما برای پیروزی مقابل مس به شهر رفسنجان رفته بود و تصور نمی‌کردیم در این بازی امتیای از دست بدهیم.
سارا شیر بیگی بازیکن تیم فوتسال نامی نو اصفهان در مورد بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: با آن تعداد تماشاگری که به سالن آمده بودند باعث شد بازی مقابل مس رفسنجان برایمان سخت شود. ما از خودمان انتظار داشتیم پیروز شویم و اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم که در این مسابقه مساوی کنیم. در بازی برگشت فینال در شهر اصفهان با حضور تماشاگران خودمان این بازی را جبران می‌کنیم.

انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان اختلالی در لیگ ایجاد نکرد
شیربیگی در مورد مطرح شدن نام شهناز یاری به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: انتخاب شهناز یاری به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان هنوز از منابع رسمی تایید نشده است و فقط رسانه‌ها این خبر را منتشر کرده‌اند. همانگونه که تا به امروز مشکلی پیش نیامده بعید می‌دانم از این جا به بعد هم این موضوع اختلالی در لیگ برتر فوتسال بانوان ایجاد کند.

هیچ شخصی فکرش را نمی‌کرد مس رفسنجان به فینال برسد
شیربیگی در مورد لیگ امسال گفت: لیگ فوتسال بانوان امسال به قدری غیر قابل پیش بینی بود که هیچ شخصی فکرش را نمی‌کرد که مس رفسنجان به فینال برسد. برعکس سال‌های پیش که قهرمانی بین ۲ تیم جا به جا می‌شد در لیگ امسال فوتسال بانوان ۶ یا هفت تیم بودند که برای قهرمانی می‌جنگیدند و دیگر مثل سال‌های پیش تیمی نبود که از بازی مقابل یک تیم بزرگ انصراف دهد.

توپ مناسب این بازی نبود
شیربیگی در مورد وضعیت داوری و شرایط بازی در رفسنجان گفت: در بازی دیروز توپ بازی مناسب نبود، اما بحثی درباره داوری نیست و فقط چند اشتباه جزئی در قضاوت وجود داشت.

خانم گل آسیا در پایان افزود: من با ۳۵ گل تا به امروز خانم گل لیگ برتر فوتسال بانوان در سال جاری هستم، اما این امکان وجود دارد که در بازی هفته آینه سوم اسفند ماه در شهر اصفهان همه چیز تغییر کند، چون همزمان با بازی برگشت فینال لیگ امسال بازی رده بندی نیز در اصفهان برگزار می‌شود و فاطمه ارژنگی که با ۳۳ گل در جایگاه دوم خانم گلی قرار دارد در بازی رده بندی بازی می‌کند و اگر در بازی رده بندی اختلاف را از بین ببرد و تعداد گل هایش را بیشتر کند او خانم گل لیگ امسال می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.