کد خبر : 131445
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 14:34
-

عراقی‌زاده: سناریوی اتفاقات بازی حفاری-گیتی‌پسند از قبل نوشته شده بود/ دل‌مان بخواهد، جوی بدتر از اهواز ایجاد می‌کنیم

عراقی‌زاده: سناریوی اتفاقات بازی حفاری-گیتی‌پسند از قبل نوشته شده بود/ دل‌مان بخواهد، جوی بدتر از اهواز ایجاد می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی‌زاده در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای دیدار تیم‌های فوتسال حفاری اهواز و گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: اتفاقات در اهواز تازگی ندارد و در آینده هم خواهد بود. امسال پروژه ابتدایی اهوازی‌ها در مقابل سن‌ایچ ساوه اتفاق افتاد. در بازی اول تعداد از تماشاگران شروع به فحاشی و ایجاد رعب و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی‌زاده در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای دیدار تیم‌های فوتسال حفاری اهواز و گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: اتفاقات در اهواز تازگی ندارد و در آینده هم خواهد بود. امسال پروژه ابتدایی اهوازی‌ها در مقابل سن‌ایچ ساوه اتفاق افتاد. در بازی اول تعداد از تماشاگران شروع به فحاشی و ایجاد رعب و وحشت برای اصغری‌مقدم (سرمربی سن‌ایچ) و تیم جوانش کردند.

وی ادامه داد: پروژه بعدی در بازی رفت مقابل گیتی‌پسند بود که از قبل، سناریوی آن را نوشته بودند. زمانی که ما تقاضای پخش مستقیم تلویزیونی بازی را داشتیم و تمام مکاتبات را نیز انجام دادیم، آقایان به بهانه‌های واهی با آن مخالفت کردند تا پروژه بعدی خود را که متوقف کردن چند باره بازی با نارنجک و بطری آب و انواع فحاشی‌ها بود، پیاده کنند.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند با بیان اینکه مسئولان باشگاه حفاری باید امنیت را برقرار می‌کردند که این کار را نکردند، گفت: ضعف نماینده فدراسیون و شخص دبیر سازمان لیگ در این اتفاق مشهود بود.

عراقی‌زاده افزود: فرق این بازی با دیدار گیتی‌پسند و شهروند ساری که نیمه‌کاره تعطیل شد، در این بود که آن دیدار یک نماینده ترسو داشت که با شلوغ‌بازی حریف و با وجود امنیت سالن، ما را سه بر صفر بازنده کردند. در این بازی نیز نماینده فدراسیون آنقدر در مقابل تهدیدهای تماشاگران اهوازی ترسیده بود که از ترس جانش نتوانست هیچ کاری انجام دهد.

«مدعیان حقوق بشر که در زمان دیدار گیتی‌پسند  – شهروند، نماینده و مدعی‌العموم بودند، الان کجا هستند؟» عراقی‌زاده ضمن بیان این جمله گفت: مسئولان اصفهان چرا سراغی از اتفاقات اهواز نمی‌گیرند؟ چرا کسی پشت ما نیست؟ فقط ماییم و هواداران محبوب‌مان و عده‌ای مسئول ترسو و بی‌کفایت در فوتسال. آقایان! چرا وقتی این اتفاقات در دیدار حفاری – سن‌ایچ رخ داد، واکنشی نشان ندادید؟ چرا نمی‌توانید ۲۰ نفر را پشت نیمکت کنترل کنید؟

وی ضمن انتقاد از عدم وجود واکنش مناسب در مقابل عدم صدور مجوز پخش تلویزیونی خاطرنشان کرد: چرا با وجود عدم امنیت، اجازه برگزاری بازی را دادید؟ خداراشکر که بازی برگشتی نیز در راه است و من مطمئنم گیتی‌پسند در اصفهان پیروز می‌شود و به فینال مسابقات صعود می‌کند. چون از نظر فنی، بهترین تیم ایران هستیم.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند با بیان اینکه با اتفاقات اهواز کسی حق ندارد بعد از دیدار برگشت اظهار نظر کند، به تسنیم گفت: اگر دل‌مان نخواهد، بازی را پخش نمی‌کنیم یا سالن بازی را عوض می‌کنیم. اگر دل‌مان بخواهد جوی بدتر از اهواز درست می‌کنیم. روز گذشته یاد ایام جنگ در اهواز افتادم و فکر کردم انفجارها ناشی از باقیمانده ادوات جنگی دوران دفاع مقدس است، اما وقتی دیدم مسئولان سالن مستقیما به شخص پرتاب‌کننده نارنجک گفتند دیگر نزن (فیلم آن موجود است) فهمیدم همه چیز سناریو بوده است.

عراقی‌زاده با تمجید از عملکرد داوران مسابقه اظهار داشت: باید از تیم داوری و نیز سهرابی (رئیس دپارتمان داوری) و شاهمرادی (ناظر داوری) نیز کمال تشکر را داشته باشم که در دیدار روز گذشته و بازی یک‌چهارم نهایی، کمترین نقص را داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

واقعا وقاحت تا چه حد که علناً برای بازی برگشت تهدید میکنن
در اصفهان و بازیهای گیتی که همش فحاشیه حالا مستقیما تهدید هم میکنن
این نتیجه وجود مدیران غیر ورزشی و سفارشیه

نام ... شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

هیس.حرف نزن.حتما دیروز تو اهواز تماشاگرای اصفهانی بودن این کارارو میکردن؟

نام ... شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

در بازیه برگشت پخش تلویزیونی نخواهیم داشت برادران اهوازی پذیرایی خیلی خوبی از شما خواهیم داشت تا دیگر اجازه بمب انداختن نداشته باشید

نام ... شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵

یادتونه پارسال تو شهر خودتون زدیمتون کارى نکنین که سال اینده بازى با حفارى تو اهواز نیاین ٣بر صفر بدن به حفارى اهوازیا رو از این چیزا نترسونین باختن چون فنى باختن جاوید خودش به تماشاگرا بى احترامى کرد مرد باشن فنى ببرن حفارى با ربع تیم گیتى رو برد نمازى توکلى حفیظى اینا هم از پارسال نبودن اگه بودن زیر ٧،٨تا نمیخورد تو همون اصفهان هم میبردنشون

نام ... شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹

عراقى زاده کارى نکن بدتر از دوسال پیش سرتون بیاریم هر رفتى یه برگشتى داره اهوازیارو تحریک نکن بدمیبینى ایندفعه تو جایگاه همون اهواز میزننت

علی شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵

فکر کردید تو اهواز از بالا به بازیکن فحش دادن و خط و نشان کشیدن هنره؟ اگه تماشاچیانی که تو بازی گیتی و حفاری ادعای گردن کلفتی داشتند روز پنجشنبه بیان بشینند تو سالن پیروزی ما کاری باهاشون نداریم.فقط انقدر جرات داشته باشند بیان بشینن

نام ... دوشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

اهوازیا جرات دارن تو سالن پیروزی گل بزنن