کد خبر : 131411
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 8:44
-

ناظم‌الشریعه:فکر می‌کنم بازی با آرژانتین مثل بازی با برزیل لغو شود/ من اسم سال ۹۷ را گذاشتم سال جوان‌گرایی برای فوتسال ایران!

ناظم‌الشریعه:فکر می‌کنم بازی با آرژانتین مثل بازی با برزیل لغو شود/ من اسم سال ۹۷ را گذاشتم سال جوان‌گرایی برای فوتسال ایران!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: خدا را شکر همه چیز در تیم ملی خوب و طبق برنامه‌ریزی که از قبل انجام شده، پیش می‌رود، به غیر از یکی، دو مورد که مربوط به بازی‌های تدارکاتی بود، انجام نشد. سایر برنامه‌ها طبق تقویم مسابقات تیم‌

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: خدا را شکر همه چیز در تیم ملی خوب و طبق برنامه‌ریزی که از قبل انجام شده، پیش می‌رود، به غیر از یکی، دو مورد که مربوط به بازی‌های تدارکاتی بود، انجام نشد. سایر برنامه‌ها طبق تقویم مسابقات تیم‌ ملی انجام شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همان‌طور که اطلاع دارید هفته گذشته تیم ملی در صربستان جهت دو دیدار دوستانه با تیم ملی آن کشور حضور داشت که بعد از پیروزی در هر دو بازی تیم ملی فوتسال ایران از رده ششم به رده سوم جدول رنکینگ برترین تیم‌های ملی فوتسال جهان صعود کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: صعود به رده سوم جدول رنکینگ برترین‌های فوتسال تیم‌های ملی جهان را مدیون تلاش و زحمات بی‌دریغ تمام بازیکنانم می‌دانم. این موفقیت همچنین حاصل زحمات و تلاش کادر فنی، مدیران، سرمربیان باشگاه‌ها که همیشه با تیم ملی همکاری لازم را داشتند و همچنین فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال و سازمان لیگ که در این مدت با تیم ملی همکاری داشتند، است.

ناظم‌الشریعه در ادامه گفت: در کل این موفقیت حاصل تلاش همگان است و من هم به عنوان جزء کوچکی از خانواده فوتسال تمام سعی و تلاش خود را کردم تا تیم ملی همچنان موفق باشد. این موفقیت متعلق به مردم که همیشه و در هر نقطه از جهان حامی تیم ملی بوده، است.

وی همچنین در رابطه با برنامه‌های این تیم برای سال ۹۸ گفت: قرار است روز سه‌شنبه جلسه‌ای با حضور پرهیزگار سرپرست کمیته فوتسال و شکوری دبیر فدراسیون فوتبال داشته باشیم و در این جلسه در مورد برنامه‌های تیم ملی برای سال ۹۸ تصمیماتی گرفته شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: سال ۹۸، سال پرکاری برای تیم ملی است، به این دلیل که در این سال ما جام باشگاه‌ها و همچنین بازی‌های نهایی امیدها و جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ را در پیش داریم و ان‌شاءالله سعی می‌کنیم در روز سه‌شنبه تمام برنامه‌های این سال را برنامه‌ریزی کنیم، البته این را بگویم هر برنامه‌ای که تیم ملی در سال ۹۸ دارد، باید تا قبل از مهر به پایان برسد.

ناظم‌الشریعه گفت: سال ۹۷، سال خوبی برای فوتسال ایران بود، از یک طرف حضور خوب و موفقیت‌آمیز در تورنمنت‌های مختلف و از طرف دیگر جوان‌گرایی برای تیم ملی بود. در این سال تمام سعی کادر فنی این بود که بیشتر از جوانان در تیم ملی استفاده شود، من اسم این سال را گذاشتم سال جوان‌گرایی برای فوتسال ایران.

وی همچنین در مورد بازی دوستانه با آرژانتین گفت: آرژانتین یکی از تیم‌های خوب و پرقدرت تیم‌های دنیا است، اگر این بازی انجام شود، برای تیم ملی خوب است. اما من فکر می‌کنم این بازی هم مثل بازی با برزیل لغو شود. به این دلیل که تیم ملی آرژانتین در آن تاریخ‌هایی که ما از آنها درخواست بازی داشتیم، خودشان بازی دوستانه داشته باشند. در هر صورت اگر بازی با آرژانتین لغو شود، اطمینان دارم با تلاش و پیگری‌های کمیته فوتسال و کمیته فنی آنها به دنبال برگزاری بازی‌های دیگری با تیم‌هایی که در حد و اندازه و نام تیم ملی فوتسال ایران باشند، هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

افای سر مربی حرف میزنی لطفا عمل کن بازیکنان مستعد ما همه خارج از کشور دارن بازی میکنن انها را ببین

ابی شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱

امسال رو باید سال سیا بازی سرمربی تیم ملی فوتسال نام گذاری کنند چون یک دروغ بزرگ بنام جوان گرایی رو مدام تکرار میکنه و از بازی های بزرگ هم در حال فرا ر هست ولی تا کی میخواهید به اهالی فوتسال دروغ بگویید؟؟! بالاخره دست شما رو میشود دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد بار کج به منزبل نمیرسد آقای ناظم الشریعه!!!

نام یکشنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

نمیخواد تو بگى خودمان میدانستیم مربى ترسویى مثل تو جرات بازى با تیم هاى بزرگ را ندارد!!!