کد خبر : 131534
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 بهمن 1397 - 16:24
-

بابایی: فوتسالی ها برای موفقیت باید همراه و همدل باشند/ملی پوشان لیگی آماده هستند/امیدوارم در تیم‌‌ملی فوتسال بانوان تاثیرگذار باشم

بابایی: فوتسالی ها برای موفقیت باید همراه و همدل باشند/ملی پوشان لیگی آماده هستند/امیدوارم در تیم‌‌ملی فوتسال بانوان تاثیرگذار باشم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی خوزستانی تیم‌ملی فوتسال بانوان گفت: باتوجه به نتایج خوب تیم‌ملی در گذشته مسوولیت کادر فنی جدید دو چندان خواهد شد و امیدوارم بتوانم در تیم‌‌ملی فوتسال تاثیرگذار باشم. زیور بابایی درخصوص انتخاب‌ وی به عنوان یکی از مربیان تیم‌ملی، اظهارکرد: از لطف کمیته فنی فوتسال فدراسیون فوتبال و اعتمادشان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی خوزستانی تیم‌ملی فوتسال بانوان گفت: باتوجه به نتایج خوب تیم‌ملی در گذشته مسوولیت کادر فنی جدید دو چندان خواهد شد و امیدوارم بتوانم در تیم‌‌ملی فوتسال تاثیرگذار باشم.
زیور بابایی درخصوص انتخاب‌ وی به عنوان یکی از مربیان تیم‌ملی، اظهارکرد: از لطف کمیته فنی فوتسال فدراسیون فوتبال و اعتمادشان تشکر می‌کنم. در حال حاضر من و خانم یاری هر دو به عنوان مربی، هدایت تیم‌ملی را برعهده داریم و امیدوارم در تیم‌‌ملی فوتسال تاثیرگذار باشم.

وی با بیان این‌که این‌که تیم‌ملی باید خود را برای یک بازی دوستانه برابر روسیه آماده کند، گفت: هنوز اردوی تیم‌ملی برگزار نشده است ولی بیشتر ملی‌پوشان در تیم‌های لیگ برتری حضور داشته‌اند و همین به آماده بودن آن‌ها کمک می‌کند، البته خستگی و آسب‌دیدگی در تن بازیکنان است و باید دید شرایط در ادامه به چه صورتی خواهد شد.

مربی تیم‌ملی فوتسال بانوان گفت: باید بازیکنان باتجربه‌ و جوان‌ در کنار هم به رسیدن تیم‌ملی به شرابط خوب کمک کنند. به هر حال باتوجه به نتایج خوب تیم‌ملی در گذشته، مسوولیت کادر فنی جدید دو چندان خواهد شد. این تیم، قهرمان آسیا است و انتظاراتی وجود دارد که از تمامی اهالی فوتسال می‌خواهم همراه و همدل باشند و همکاری لازم را برای موفقیت تیم‌ملی بانوان با ما نیز داشته باشند.

وی همچنین در خصوص دیدار رده‌بندی تیمش در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، گفت: روز جمعه با دختران کویر کرمان دیدار می‌کنیم که این بازی در اصفهان برگزار می شود و امیدوارم با تلاش و همت بازیکنانم، مقام سوم را کسب کنیم.

گفتگو:علیرضا حیدری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.