کد خبر : 131535
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 بهمن 1397 - 16:45
-

جاوید :هواداران اهوازی از ابتدای بازی به بازیکنان گیتی‌پسند فحاشی می‌کردند /این پلی‌آف غیر استاندارد است

جاوید :هواداران اهوازی از ابتدای بازی به بازیکنان گیتی‌پسند فحاشی می‌کردند /این پلی‌آف غیر استاندارد است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ، ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: هواداران تیم اهوازی از همان ابتدای بازی به بازیکنان گیتی‌پسند فحاشی می‌کردند و متأسفانه در نیمه دوم شش بار بازی به خاطر پرتاب ترقه و بطری آب به داخل زمین متوقف شد. مهدی جاوید با بیان اینکه بازی ملی حفاری اهواز و گیتی‌پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ، ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: هواداران تیم اهوازی از همان ابتدای بازی به بازیکنان گیتی‌پسند فحاشی می‌کردند و متأسفانه در نیمه دوم شش بار بازی به خاطر پرتاب ترقه و بطری آب به داخل زمین متوقف شد.

مهدی جاوید با بیان اینکه بازی ملی حفاری اهواز و گیتی‌پسند اصفهان از جذابیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: بازی رفت در اهواز برگزار شد که شاهد یک مسابقه جذاب بین دو تیم بودیم و بازیکنان هر تیم جوانمردانه با یکدیگر داخل زمین رقابت کردند.

وی ادامه داد: موضوع مهم سکوها و تماشاگران تیم ملی حفاری اهواز بودند که متأسفانه حرکت‌های ناشایستی انجام می‌دادند.

جاوید با اشاره به اینکه تماشاگران حفاری بازی زیبای داخل زمین را خراب کردند، گفت: هواداران تیم حفاری اهواز از همان ابتدا به بازیکنان گیتی‌پسند فحاشی می‌کردند؛ متأسفانه در نیمه دوم شش مرتبه بازی به خاطر پرتاب ترقه و بطری آب به داخل زمین متوقف شد؛ بازیکنان حفاری با اخلاق و جوانمرد هستند، اما تماشاگرانشان فوتسال زیبا را زشت کردند.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به اینکه اگر این اتفاقات در اصفهان افتاده بود، هر نوع هجمه‌ای به گیتی‌پسند وارد می‌شد، ادامه داد: ما به خاطر فوتسال کشور به بازی‌مان ادامه دادیم تا این رشته بیش از این صدمه نبیند و امیدواریم دیگر شاهد این اتفاقات در فوتسال کشور نباشیم؛ تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم در زمین ‌بازی به نتیجه‌ای که می‌خواهیم، برسیم.

پلی‌آف فوتسال استاندارد نیست

وی در پاسخ به اینکه آیا پلی‌آف توانسته به لیگ برتر فوتسال کمک کند یا خیر؟ گفت: از جمله افرادی بودم که با پلی‌آف در لیگ برتر موافق بودم چرا که موجب می‌شود تیم‌ها تا پایان لیگ با یکدیگر رقابت کنند تا بتوانند جزو تیم‌های صعود کنند باشند اما این پلی‌آف غیر استاندارد است؛ در مرحله گذشته لیگ شاهد پلی‌آف بودید اما در حال حاضر باید بگویم مرحله نیمه‌نهایی به مرحله حذفی تبدیل شده است.

جاوید اضافه کرد: گیتی‌پسند با اختلاف در صدر جدول بود و باید امتیازاتی از جمله استفاده بیشتر در میزبانی را به تیمی که اول شده است، بدهند.

وی ادامه داد: متأسفانه مسئولان کمیته فوتسال یک پلی‌آف را نتوانستد از لیگ‌های معتبر کپی کنند؛ در حال حاضر کمیته فوتسال در مراحل پلی‌آف از خود ابتکار به خرج داده که استاندارد نیست؛ علایق شخصی جای استانداردسازی لیگ را گرفته است و گیتی‌پسند نیز چاره‌ای به جز بازی کردن ندارد.

درمان مصدومیتم پس از پایان مسابقات لیگ

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال در رابطه با مصدومیتی که برایش به وجود آمده است، تصریح کرد: به خاطر مصدومیت از ناحیه‌ عضله همسترینگ پا نتوانستم به اردوهایتیم ملی بروم؛ در حال حاضر با درد در مسابقات بازی می‌کنم چرا که در این زمان حساس نمی‌توانم گیتی‌پسند را رها کنم و می‌خواهم برای موفقیت تیم تمام تلاشم را انجام دهم؛ پس از پایان لیگ برای بهبود مصدومیتم اقدام می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳

کرم از درخته..