کد خبر : 131531
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 بهمن 1397 - 16:36
-

لک :تماشاگران حفاری با پرتاب نارنجک و بطری ما را متوقف می‌کردند/به دلیل نداشتن امنیت به رختکن داوران و تیم حفاری پناه بردیم

لک :تماشاگران حفاری با پرتاب نارنجک و بطری ما را متوقف می‌کردند/به دلیل نداشتن امنیت به رختکن داوران و تیم حفاری پناه بردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند از جَو بد بازی در مقابل ملی حفاری در اهواز می‌گوید و اینکه بازیکنان در اهواز به دلیل نداشتن امنیت به رختکن داوران و تیم حفاری پناه بردند. سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند از جَو بد بازی در مقابل ملی حفاری در اهواز می‌گوید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند از جَو بد بازی در مقابل ملی حفاری در اهواز می‌گوید و اینکه بازیکنان در اهواز به دلیل نداشتن امنیت به رختکن داوران و تیم حفاری پناه بردند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند از جَو بد بازی در مقابل ملی حفاری در اهواز می‌گوید و اینکه بازیکنان در اهواز به دلیل نداشتن امنیت به رختکن داوران و تیم حفاری پناه بردند.
رضا لک در خصوص دیدار تیمش در مقابل ملی حفاری در بازی دور رفت پلی‌آف لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: با توجه به شناختی که از تیم ملی حفاری داشتیم و آنالیزی که از آن‌ها داشتیم با توجه به شرایط بازی توانستیم بخشی از آن‌ها را در زمین پیاده کنیم وبخشی از آن اجرایی نشد. چند هفته صدرنشین لیگ بودیم و برای این بازی هم آماده بودیم ولی طبیعی است که در یک بازی خوب نباشی و عملکردی که انتظار داری به دست نیاید.
وی با اشاره به حوادث و حاشیه‌هایی که در بازی مقابل ملی حفاری در اهواز رخ داد، گفت: شرایط و جو بازی به گونه‌ای بود که اتفاقات و وقفه‌های زیادی در بازی ایجاد شد و این موضوعات تأثیر منفی بر روی بازی داشت. هرچند بازیکنان ملی حفاری بازی جوانمردانه‌ای به نمایش گذاشتند، اما شرایط به‌گونه‌ای بود که بدترین روز ما را رقم زدند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: یکی از وظایف ناظر بازی ایجاد و حفاظت از امنیت بازیکنان است که متاسفانه ناظر این بازی این‌گونه نبود و بهتر است بگویم اصلاً نبود. نیمکت ما در دید ناظر نبود و وی مدام در تردد به سمت تماشاگران حفاری بود. لباس من به دلیل پاشیدن آب که از سوی تماشاگران ملی حفاری بود در پایان بازی خیس بشده بود.
وی با اشاره به پرتاب ترقه و بطری از سوی تماشاگران تاکید کرد: ما نمی‌توانستیم برنامه‌هایی که داشتیم را در زمین به‌خوبی اجرایی کنیم هر زمان به سمت دروازه ملی حفاری می‌رفتیم تماشاگران آن‌ها با پرتاب نارنجک و یا بطری بازی همانند مدافع ما را متوقف می‌کردند. این مسائل اخلاقی نیست. جو ورزشگاه به حدی بد و متشنج بود که پس از پایان بازی به دلیل نداشتن امنیت به رختکن داوران و تیم حفاری پناه بردند.
لک خاطرنشان کرد: در بازی با شهروند بعد از اتفاقاتی که افتاد همه دست‌به‌دست هم دادند تا اصفهان را بکوبند و کار به مسئولان رده‌های بالای استان و سیاسی دو استان کشیده شد، اما اکنون که این اتفاقات برای چندمین مرتبه در خارج از اصفهان برای گیتی پسند رخ‌داده است چه کسی واکنش نشان داد؟
وی در خصوص بازی برگشت تیمش در اصفهان گفت: فکر می‌کنم از ابتدای فصل تاکنون عملکرد خوبی داشتیم و در بازی هفته گذشته هم اتفاقات موجب شد به پیروزی نرسیم، اما در طول هفته سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و از نظر روحی تیم را در وضعیت مطلوبی قرار دهیم تا بتوانیم با آرامش با استفاده از نقاط قوت خودمان و نقاط ضعف حریف به پیروزی برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خجالت بکش دوشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

اقای لک باختی چرا فشار بهت میاد دروغ میگی…قطعا ترقه پرتاب شده ولی نه زمانی که بازی در جریان بود …خجالت بکش و فکر بازی تیمت باش برا دوره برگشت نیمه نهایی….