کد خبر : 131582
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 بهمن 1397 - 9:53
-

ابهام در زمان و مکان برگزاری فینال لیگ دسته اول فوتسال/اصفهان یا تهران؟!

ابهام در زمان و مکان برگزاری فینال لیگ دسته اول فوتسال/اصفهان یا تهران؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم های فوتسال شاهین کرمانشاه و هایپر کرمانشاه هفته گذشته با پیروزی مقابل تیم های نفت امیدیه و سفیر گفتمان تهران در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی لیگ برتر فوتسال شدند. طبق آیین نامه، تیم هایی که به لیگ برتر صعود می کنند، باید فینال لیگ دسته اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم های فوتسال شاهین کرمانشاه و هایپر کرمانشاه هفته گذشته با پیروزی مقابل تیم های نفت امیدیه و سفیر گفتمان تهران در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی لیگ برتر فوتسال شدند.

طبق آیین نامه، تیم هایی که به لیگ برتر صعود می کنند، باید فینال لیگ دسته اول را هم برگزار کنند. هنوز مشخص نیست این مسابقه چه زمانی و در کدام شهر برگزار می شود.

پیش از این تیم هایپر کرمانشاه درخواست داده بود فینال لیگ دسته اول به میزبانی اصفهان برگزار شود و کمیته فوتسال هم به شرط پرداخت هزینه تیم مقابل، با این درخواست موافقت کرده بود.

با این حال طبق اعلام مسئولان کمیته فوتسال، قرار است روز چهارشنبه میزبان تک بازی فینال لیگ دسته اول فوتسال تعیین شود. از تالار هندبال تهران هم به عنوان یکی از گزینه های برگزاری فینال نام برده می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.