کد خبر : 131588
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 بهمن 1397 - 10:57
-

محمدی:نمی‌دانم چگونه توانسته بودند این‌ همه مواد منفجره را داخل سالن بیاورند/گوش‌هایم صدایی را نمی‌شنید/اگر این اتفاقات در شهر اصفهان افتاده بود، چه اتفاقاتی می‌افتاد؟

محمدی:نمی‌دانم چگونه توانسته بودند این‌ همه مواد منفجره را داخل سالن بیاورند/گوش‌هایم صدایی را نمی‌شنید/اگر این اتفاقات در شهر اصفهان افتاده بود، چه اتفاقاتی می‌افتاد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی با بیان اینکه بازی را در اهواز با نتیجه سه بر دو واگذار کردیم، اظهارکرد: با توجه به حضور پرشور تماشاگران گیتی‌پسند در هفته‌های گذشته، در بازی برگشت مقابل حفاری تمام تلاشمان را انجام می‌کنیم تا بتوانیم پیروز میدان شویم و به فینال مسابقات راه پیدا کنیم. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی با بیان اینکه بازی را در اهواز با نتیجه سه بر دو واگذار کردیم، اظهارکرد: با توجه به حضور پرشور تماشاگران گیتی‌پسند در هفته‌های گذشته، در بازی برگشت مقابل حفاری تمام تلاشمان را انجام می‌کنیم تا بتوانیم پیروز میدان شویم و به فینال مسابقات راه پیدا کنیم.

وی در پاسخ به اینکه در پایان مسابقات چه تیمی قهرمان لیگ برتر فوتسال می‌شود، افزود: تمام تیم‌هایی که در مرحله نیمه‌نهایی حضور دارند، شانس قهرمانی دارند اما گیتی‌پسند ۹ ماه صدر جدول را در اختیار داشت و نسبت به سایر حریفان شایستگی بیشتری برای قهرمانی دارد.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند در رابطه با حواشی به وجود آمده توسط تماشاگران ملی حفاری اهواز در دیدار روز جمعه مقابل این تیم، خاطرنشان کرد: از ابتدای بازی برخی از هوادارنماها شروع به پرتاب نارنجک دستی و فحاشی پشت دروازه ما بودند؛ نمی‌دانم چگونه توانسته بودند این‌ همه مواد منفجره را داخل سالن بیاورند؛ مگر سالن فوتسال جای ترقه انداختن است؟ بعد از پرتاب هر نارنجک دستی حدود چند دقیقه گیج می‌شدم و گوش‌هایم صدایی را نمی‌شنید.

در صورت صدمه دیدن بازیکن چه کسی پاسخ‌گو است؟

محمدی اضافه کرد: تمام بازیکنان گیتی‌پسند به خاطر تعهدی که به باشگاه و فوتسال کشور داشتند، در دیدار روز جمعه مقابل حفاری اهواز در زمین ماندند؛ اگر یکی از این نارنجک‌های دستی به صورت یا دست بازیکنان هر دو تیم برخورد می‌کرد، نمی‌دانم چه کسی می‌خواست پاسخگو باشد؟

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باشگاه گیتی‌پسند از هفته‌ها قبل به دنبال پخش زنده این بازی بودند، خاطرنشان کرد: علت اینکه باشگاه حفاری اهواز با پخش زنده بازی موافقت نکرد چه بوده است؟ فکر می‌کنم می‌خواستد جلوی انتشار تصویری حرکات ناشایست تماشاگرانشان را بگیرند که با پخش زنده بازی موافقت نکردند.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به پرتاب بطری آب از سوی هواداران حفاری داخل زمین، گفت: هدف آن‌ها متوقف کردن بازی بود و با این کار پس از پرتاب هر بطری بین پنج تا شش دقیقه بازی متوقف می‌شد. اگر این اتفاقات در شهر اصفهان افتاده بود، چه اتفاقاتی می‌افتاد و چه انتقادهایی از باشگاه گیتی‌پسند می‌شد؟ به طور کلی چنین رفتارهایی شأن و شخصیت فوتسال را پایین می‌آورد.

تدابیر امنیتی را بیشتر کنید

محمدی اظهار کرد: از کمیته فوتسال تقاضا می‌کنم برای بازی‌های مهم تدابیر امنیتی شدیدی بگذارد که چنین بی‌اخلاقی‌هایی صورت نگیرد؛ مردم اهواز خونگرم و مهمان‌نواز هستند و افرادی که آن روز در سالن حضور داشتند برخی هوادارنماهایی بودند که شأن و شخصیت خودشان را با این اقدام نشان دادند.

وی در رابطه با وضعیت عمومی جسمانی خود، افزود: با گذشت سه روز از این بازی گوشم سوت می‌کشد و احساس سنگینی دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲

بنده تمام بازیهای فوتسال که پخش تلویزیونی داشته را تماشا کرده ام و هیچگاه ندیده ام
شما بد اخلاقی کنید وضدفوتسال بازی کنید لذا امیدوارم برای سایرین الگو باشید.امیدوارم همواره سلامت و پایدار باشید ومثل گذشته برای میهنمان افتخار آفرینی کنید.